INFOGRAFIKA

VARNOST NA SPLETU

Končni izdelek:

Licenca Creative Commons

VARNOST NA SPLETU – PDF

POSTOPEK IZDELAVE

  1. Ko odpremo program Canva lahko izberemo možnost za izdelavo infograma spodaj, kjer je prikazan tudi s sliko ali pa zgoraj desno, kjer piše “Create a design” in nato kliknemo možnost infographic.
Licenca Creative Commons
Licenca Creative Commons

2. Za začetek sem levo na meniju kliknila ikono Templates in izbrala eno izmed predlogov pri kateri so se mi barve najbolj dopadle.

Licenca Creative Commons

3. Ko sem imela izbrano podlago za moj infogram, sem zbrisala že napisano besedilo in odstranila bele okvirčke. Nato pa sem v meniju izbrala možnost za pisanje besedila (Text). Začela sem z naslovom pri katerem sem uporabila pisavo Cheque v velikosti 40,8 in prav tako sem dodala bolj odebeljeno pisavo. Za preostala besedila pa sem uporabila pisavo Open Sans v velikosti 22,2.

Licenca Creative Commons
Licenca Creative Commons

4. Ko sem uredila vsa besedila sem v meniju izbrala Elements. V iskalnik sem vnesla ključni besedi social media, saj se mi zdi, da ti elementi najbolj ustrezajo mojemu izdelku.

Licenca Creative Commons
Licenca Creative Commons

5. Pod elementi sem si izbrala sliko, ki predstavlja socialno omrežje in jo uporabila za ozadje mojega infograma. Desno zgoraj sem nato kliknila možnost Transparency, da sem sliko naredila bolj prosojno – premaknila sem prosojnost na 25, tako da je slika še vedno opazna, vendar v ozadju besedila.

Licenca Creative Commons

6. S pomočjo ključnih besed v iskalniku sem na infogram dodala še druge elemente, ki prikazujejo asociacije na socialna omrežja in jih namestila na željena mesta in jim prilagodila tudi velikost.

Licenca Creative Commons

7. Ko sem izdelek končala sem zgoraj desno kliknila na manjšo puščico, katera mi je omogočila da shranim svoj infogram. Za shranjevanje tega sem izbrala možnost PNG ter PDF in pritisnila download, da se mi je izdelek naložil na računalnik.

Licenca Creative Commons

UPORABLJENI VIRI, ORODJA, APLIKACIJE IN PROGRAMI:

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? V tem projektu sem se naučila uporabljati program Canva, ki sem ga kar hitro preučila in zdaj mi je tudi precej všeč.
  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Če bi imela več časa bi na plakat dodala še več dejstev, uporabila več slik in morda dodala tudi kakšno lastno sliko, ki bi se mi dopadla.
  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Največ časa sem se posvetila pisanju vsega postopka izdelave in objavljanje vseh slik, ki prikazujejo potek dela.
  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Menim, da sem nalogo opravila dobro, saj sem upoštevala vsa dana navodila, prav tako pa sem z izdelkom tudi sama zadovoljna.
  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Pridobljeno znanje mi bo prav prišlo že pri sedanjem študiju, prav tako pa v bodočem poklicu – za izdelovanje plakatov, predstavitev, obvestil…
  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Najljubše mi je bilo izdelovanje infograma, saj mi je sam program Canva in kako ta deluje zelo všeč. Najmanj všeč pa mi je bilo pisanje celega postopka.
  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, čeprav mi je opisovanje postopka vzelo veliko časa. Menim, da sem od tega veliko odnesla in mi bo prišlo prav tudi v prihodnosti.

Avtorica: Maša Cvetko

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 19.8.2020

(Skupno 64 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost