Kreiram splet
Pozdravljeni!
Sem študentka 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Za ta študij sem se odločila, ker imam zelo rada delo z otroki, sem energična in pozitivna oseba. Rada imam tudi glasbo in šport ter druženje s prijatelji. Upam, da mi bo ta študij omogočil dobro podlago za bodoči poklic, hkrati pa se veselim tudi novih izkušenj in znanj, ki jih bom pridobila tekom študija.
Z uporabo IKT tehnologije sem se do sedaj srečevala v osnovni in srednji šoli. V osnovni šoli nisem namenjala preveč pozornosti računalništvu, ker me ni zanimalo, zato mi IKT tehnologija ni bila nikoli preveč blizu. V srednji šoli pa mi je postala zanimiva in uporabna. Uporabljali smo predvsem programe kot so word, excel in power point. V programu word smo se učili pisati in urejati seminarske naloge, v excelu smo urejali in vnašali podatke v tabele, pri power pointu pa smo se naučili izdelovati prezentacije za predstavitve. Ker so danes družabna omrežja vse bolj priljubljena in skoraj nujna, so mi v današnjem času, ko študij in ostale dejavnosti potekajo na daljavo te veščine, ki sem jih do sedaj pridobila v veliko pomoč.
Pomen tehnologije v bodočem poklicu
Kot bodoča učiteljica se zavedam, kako pomembna je uporaba IKT v razredu. Vedno je potrebno poskrbeti za gradivo kot so kakšni učni listi, uporabljati power point predstavitve za prikaz fotografij ali videov, znati urejati dokumentacijo izven pouka za tekoče delo itd. Še posebej v zadnjem letu, v času pandemije, se je izkazalo, da je znanje IKT tehnologije zelo pomembno, saj so le računalnik in programi na njem omogočali komunikacijo in povezovanje učitelja z učenci in starši. Vsak, ki si v bodoče želi postati učitelj mora po mojem mnenju znati zelo dobro uporabljati tehnologijo, še posebej, če želi biti moderen in inovativen učitelj. Znanje IKT namreč omogoča sodobnemu učitelju veliko olajšanje in pomoč, saj lahko pouk popestri s kakšnim kvizom, kjer učenci in učitelj dobi takojšnjo povratno informacijo o znanju učencev, ali pa pouk popestri s power point predstavitvijo, kjer je veliko slik ali videov, ki učencem pritegnejo veliko pozornosti. Kljub veliko prednostim, pa ne smemo pozabiti tudi na negativne strani tehnologije. Učence moramo še vedno spodbujati, da tehnologije ne uporabljajo preveč in naj jo včasih raje zamenjajo s kakšnim sprehodom ali igro v naravi. Svetloba, ki jo oddaja računalniški zaslon ali zaslon na telefonih nikakor ni primera za naše oči, zato je dobro, da za napravami ne preživimo preveč časa.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Refleksija in samovrednotenje
V tej projektni nalogi sem ugotovila pomen avtorski pravic in se naučila pravilno rokovati z ustreznimi licencami ter pisati prispevek tako, da sem vključila sliko, licenco, spletno povezavo … Menim, da sem slikovno gradivo ustrezno vstavila in izbrala ustrezno licenco. Prav tako sem uporabila povezavo na spletno stran, kjer si lahko drugi preberejo več stvari o določeni temi. Največ časa sem potrebovala za iskanje ustreznega slikovnega gradiva in pisanje tega prispevka, ker sem želela, da je besedilo smiselno in da ima slika ustrezno licenco. Pisanje mi je bilo tudi najmanj všeč, ker sem porabila za to res veliko časa. Hkrati pa mi je bilo najbolj všeč ravno iskanje ustrezne slike, kjer sem se naučila, da je najbolje uporabljati spletno stran Pixabay za uporabo slik iz javne domene, ki jih bom lahko vključevala v naslednje projekte v bodočem poklicu ali pri študiju. Zagotovo sem se veliko novega naučila in menim, da mi bo to znanje prišlo prav v bodočem poklicu in življenju. S svojim delom sem zadovoljna, saj mi je bil takšen način dela všeč in zanimiv, zato ne bi spremenila nobene stvari.
Avtorica: Flavtica
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 8. 4. 2021
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.