Slikovno gradivo z uporabo rastrske in vektorske grafike
Obe vrsti grafike sta nastali na temo: varnost na spletu.
Sliko sem obdelala s pomočjo programa PhotoScapeX. Risbo pa s pomočjo programa Inkscape.
RASTRSKA GRAFIKA
Fotografija pred predelavo:

– format: IMG_20210513_114848.jpg
– dimenzija: 2736 x 3648
– velikost slike: 1,9MB
This work by Eva is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
POSTOPEK PREDELAVE FOTOGRAFIJE:





Obdelana fotografija:

– format: IMG_20210513_114841.jpg
– dimenzija: 2736 x 3648
– velikost: 3,6MB
This work by Eva is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Sliki pred predelavo v gif:

– format: IMG_20210513_123227.jpg
– velikost: 2736 x 2648
– dimenzija: 1,7MB

– format: IMG_20210513_123215.jpg
– velikost: 2736 x 2648
– dimenzija: 1,7MB
POSTOPEK IZDELAVE GIF-a:



GIF
VEKTORSKA GRAFIKA
Postopek izdelave:














KONČNI IZDELEK

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
- Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Naučila sem se obdelati sliko in izdelati risbo. Lažje mi je bilo sliko samo predelati kot pa izdelati čisto svojo risbo. Če kdaj ne bom našla prave slike/risbe za predstavitev ali plakat, zdaj vem, da jo lahko izdelam sama. Prav tako sem ponovila kako se ustvari licenco.
- Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Če bi imela več časa, bi se posvetila še podrobnostim (npr.: tipkovnica pri računalniku) in izdelka dodelala do popolnosti.
- Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Največ časa sem namenila celotni izdelavi risbe. Vse skupaj mi je vzelo kar veliko časa, saj nekaterih stvari nisem znala (npr.: kako združiti dva lika). Izdelava risbe ni tako preprosta, ampak je na koncu res vredno, saj je izdelek originalen.
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Menim, da sem nalogo uspešno opravila, saj sem izpolnila vse zahteve, ki so bile predstavljene v kriteriju.
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Pridobljeno znanje bom lahko uporabila kjer koli in kadarkoli na svoji poklicni poti. Že zdaj, v času študija, bom lahko svoje seminarske naloge ter predstavitve obogatila z raznimi obdelanimi fotografijami in svojimi risbami. V prihodnje pa med učnimi urami in pri izdelavi delovnih listov.
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Najljubše mi je bilo iskanje zamisli za sliko in risbo ter, da sem lahko pokazala svojo kreativnost in jo izrazila v izdelkih. Nekoliko manj mi je bilo všeč, ko so se mi pri izdelavi risbe s programom InkScape pojavile težave, ki jih nisem znala rešiti. Te sem potem rešila, ampak sem potrebovala več časa.
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Projektna naloga mi je bila izredno zanimiva, saj sem bila pri izdelavi svobodna. V definiciji ne bi nič spremenila.
Avtorica: Eva
Študijska smer in letnik: Razredni pouk, 1. letnik
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Datum: 15. 5. 2021