Kreiram splet

Kdo sem?

Pozdravljeni! Sem študentka prvega letnika Pedagoške fakultete v Ljubljani. Zase menim, da sem kreativna duša, rada rišem, pečem sladke dobrote, od septembra pa se učim tudi kvačkati. Na sliki je ena od mojih skvačkanih želv (ime ji je Mika!).

Želva Mika

Mika by Lubenica is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Prosti čas rada namenjam delu z otroki, zato vsako leto delujem kot prostovoljka v več poletnih programih, kjer pa vsi vedo da, kar se zadeva vodenja skupin, imam “rezervirano” prvo triado. Zaradi tega tudi ni nikogar presenetilo, da sem se vpisala na pedagoško smer.

Menim da je učiteljski poklic zelo pomemben in lep poklic, ki bi ga morali bolj ceniti, sama se ga pa zelo veselim.

Ikt do sedaj

Informacijsko-komunikacijska tehnologija me spremlja že od malih nog. Z njo sem se prvo srečevala kar doma, saj se z njo ukvarja moj oče, nato pa v šoli, kjer smo že v 1. triadi začeli s preprostimi predstavitvami in besedili z Microsoftovimi programi Office 365. V srednji šoli smo veliko delali na spoznavanju Excela in ustvarjanju spletnih strani s programi kot so WordPress in Weebly.

Od srednje šole naprej sem aktivna na socialnih omrežjih kot so Snapchat, Viber, Instagram… V času šolanja na daljavo pa smo bili vsi prisiljeni znanje o komunikaciji na daljavo razširiti in spoznati programe kot so Zoom in Teamsi, zadnje čase pa vedno več uporabljam Kumospace, ki v ožjih krogih veliko bolje simulira običajne pogovore.

Pomen IKT v mojem bodočem poklicu

Razvoj tehnologije je bil vedno pomemben za učitelje – včasih je to pomenilo uporaba novih zelenih tabel ali sprememba uporabe voščenih tablic v papir in svinčnik, danes pa je ta razvoj veliko intenzivnejši. V nekaj desetletjih je tehnologija namreč zelo napredovala in učiteljeva naloga je, da napreduje z njo.

Tehnologija je danes učiteljem zelo velika pomoč, saj računalniki omogočajo veliko večjo preglednost in lažje urejanje podatkov. Z raznimi programi lahko ustvarimo čudovite predstavitve in otrokom nazorno razlagamo, hkrati pa veliko lažje pridemo v kontakt in obveščamo starše.

S pomočjo interneta in tehnologije lahko otroke dodatno motiviramo za učenje (npr. z igrami in kvizi), moramo pa se zavedati da je internet dvorezen meč. Otroke moramo tudi naučiti varne navigacije interneta in varne uporabe socialnih omrežij, za učitelja pa je ključnega pomena pravilna uporaba gradiv, kjer se upošteva avtorske pravice in ustrezne licence.

This work by Stefan Meller from Pixabay is marked with CC0 1.0

Refleksija in samovrednotenje

Pri izdelavi vseh projektov sem pridobila veliko kompetenc in ugotovila, da je za sestavo kvalitetne spletne objave potrebno veliko več, kot sem mislila prej. Pri vsakem novem projektu sem se naučila več in menim, da je bil ta predmet zame in moj profesionalni razvoj bistvenega pomena.

V tem projektu je bilo potrebno znati ustvariti objavo, dodati hiperpovezavo, vstaviti sliko in njej pravilno licenco, dati pravilne kategorije in vse estetsko urediti – vse to zahteva določeno znanje, ki smo ga skozi predavanja, seminarje in vaje nedvoumno pridobili.

Če bi imela na voljo več časa bi najbrž več časa namenila raziskovanju samih aplikacij in programov, ki so učiteljem koristni, a same definicije naloge ne bi spreminjala. Menim, da sem skozi nalogo zelo poglobila v svoje pretekle in sedanje kompetence in nalogo, glede na kriterij, opravila primerno, vem pa da bodo vse te kompetence v mojem bodočem poklicu zelo uporabne.


  • Avtor: Lubenica
  • Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
  • Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
  • Predmet: Informacijske-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  • Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Razredni pouk, 1.letnik
  • Datum: 21. 6. 2021
(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost