Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Izboljšala sem se v ustvarjanju infografik. Sedaj sem tudi pozorna na to, da morajo biti na infografiki kontrastne barve, da besedilo bolj izstopa.
Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Lahko bi se dlje časa posvetila besedilu. Predvsem pri podnaslovu spoštujmo se. Menim, da je tam preveč teksta toda nisem ga znala skrajšati tako, da bi čim krajše povzela bistvo.
Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Največ časa sem se posvetila besedilu ter poskušala na kratko povzeti bistvo vsakega podnaslova. Pri nekaterih sem imela velike težave, saj tega nisem znala narediti.
Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Na svoje delo sem zelo ponosna in mislim, da je v redu.
Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Z infografiko lahko na kratko povzamemo oziroma povemo bistvo določene teme. To je lahko v veliko pomoč učencem.
Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Pri ustvarjanju infografike sem se zelo zabavala kljub težavam, zato ne najdem nobenega dela, ki mi ne bi bil všeč.
Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Lahko bi si vzela več časa pri pisanju besedila.
Avtor: TanjaJ
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijske-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Vsebine na strani nastajajo v okviru predmeta IKT v izobraževanju, ki ga študenti na smeri Razredni pouk poslušajo v 1. letniku študija.
Objavljene vsebine prispevajo vsi študenti in v fazi ustvarjanja niso preverjene, zato za uporabo informacij, pridobljenih na spletišču, uporabljajte lastno kritično presojo in upoštevajte slogan: