IKT

Zdaj, ko razmišljam za nazaj, opažam, da v času mojega šolanja v osnovni šoli niti nismo še toliko uporabljali informacijsko-komunikacijskih tehnologij. No, uporaba IKT se je začela pri vstopu v 6. razred. Spomnim se, da je bila interaktivna tabla v učilnici za kemijo nekaj osupljivega. Pri drugih predmetih so nam učitelji pouk olajšali predvsem s Powerpoint predstavitvami. V gimnaziji smo večkrat uporabljali interaktivno tablo, spodbujali so nas tudi, da smo pri svojih predstavitvah uporabljali Powerpoint in Prezi, ter s tem naredili naše, sicer za marsikoga dolgočasno predavanje, malce bolj zanimivo. Profesorji so nam večkrat pokazali kakšne zanimive videoposnetke ali animacije, zaradi katerih smo si snov lažje predstavljali ali pa zapomnili.

Sama sem se v svojem prostem času kratkočasila z posnetki iz Youtuba, s prijatelji in sošolci sem komunicirala preko Facebooka in SMS sporočil, bolj redko tudi preko e-pošte. Le-to vedno večkrat uporabljam pri komuniciranju s profesorji, prijatelji iz drugih držav ali pa za pisanje daljših sporočil … Vedno večkrat uporabljam tudi dropbox. Prav tako priznam, da sem res vesela, da mi je v pomoč pri sestavljanju seminarskih nalog ogromno različnih virov. Slaba stran te velike količine podatkov je ta, da niso vsi zanesljivi.

Mislim, da bom kot učiteljica velikokrat uporabljala informacijsko-komunikacijske tehnologije, kar je smiselno, saj bodo tudi učencem tako pouk zanimivejši in pestrejši. Na praksi sem opazila, da učitelji veliko uporabljajo tudi e-učbenike, kar je odlično in zelo priročno, saj imaš poučne in zanimive posnetke na enem mestu. Tehnologija mi bo v pomoč tudi pri komuniciranju s starši (E-asistent, e-pošta …)

Image result for smart boardLicenca Creative Commons

Slika: primer uporabe interaktivne table

(Skupno 43 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost