Ločevanje odpadkov

3. rezred, okoljska vzgoja

Ločevanje odpadkov – videoposnetek by dj19675 is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Opis vsebine:

V videoposnetku je prikazano, kako ločujemo različne odpadke. Prikazano je, kaj spada pod določeno vrsto odpadkov, pa tudi v katere zabojnike določeno vrsto mečemo.

Namen videoposnetka: otroci se naučijo, kam lahko določene stvari mečejo in kam ne, saj je to nekaj, kar lahko tudi sami v vsakdanjem življenju počnejo. Ciljna publika so šolski otroci, video pa je primeren tudi za mlajše.

Cilji:

  • otroci ločijo, kaj spada v določen koš
  • vedo kateri zabojnik je za določene odpadke
  • znajo ravnati z nevarnimi odpadki

Uporabljene aplikacije:

  • Canva
  • Arnes video

Refleksija in samovrednotenje:

  • V tem projektu sem se naučila, pisati scenarij za videe, snemati videe in ugotovila koliko časa in dela to vzame. Prav tako sem se naučila urejati videe v aplikaciji Canva in videu dodajati razne dodatke.
  • Če bi imela več časa, bi videu dodala tudi glasovni posnetek in ne samo govorilo samo na videu, prav tako bi video večkrat posnela, dokler ne bi bila moja predstavitev tekoča. Pazila bi tudi na manjše detajle med snemanjem, da bi bil videoposnetek boljši.
  • Največ časa sem posvetila urejanju videa, saj sem video urejala prvič in nisem bila vešča, kako se v video uredi razne dodatke.
  • Zdi se mi da sem delo dokaj dobro opravila, lahko pa bi poskusila med snemanjem še veliko stvari izboljšati in popraviti. Prav tako, bi scenarij malo drugače zapisala in ne bi govorila na videu, temveč bi dodala zvočno datoteko k videu.
  • Tekom študija bom lahko pridobljeno znanje uporabila pri različnih predstavitvah, na moji poklicni poti, pa bom lahko razne videe uporabila za popestritev pouka in prikaza določene teme učencem v razredu.
  • Pri projektu mi je bilo najljubše urejanje, ker sem lahko raziskovala program Canva in ugotovila kaj vse lahko v njej počenem. Najmanj pa mi je bil všeč postopek snemanja, ker je bil dolgotrajen, prav tako pa pred kamero nisem navajena govoriti zato mi je bilo neprijetno.
  • V definiciji projekta bi spremenila to, da ne bi bilo potrebno na videoposnetku govoriti, ker je lahko to zelo neprijetno. Prav tako bi spremenila to, da videoposnetka ne bi bilo treba objavljati na Arnes video, kjer ga lahko vidijo ostali.
(Skupno 12 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost