Kmetija skozi objektiv

Kmetijstvo je v Sloveniji zelo razširjena dejavnost, ki pa se je v zadnjih desetletjih nekoliko zmanjšala. Predstavlja pomemben del slovenske kulturne dediščine in nam omogoča, da smo preskrbljeni s kakovostno, domačo hrano. Na kmetijah pridelujemo veliko različnih vrst hrane; od zelenjave, mesa, žitaric do mlečnih izdelkov. Iz teh razlogov se mi zdi še posebno pomembno predstaviti kmetijo otrokom, da bodo spoznali kakšen privilegij imamo, da si lahko hrano pridelujemo sami in na kakšen način pride do naših krožnikov. Prav tako, pa bi želela, da otroci cenijo tudi vložen trud, ki ga kmetje vsakodnevno vlagajo v svoje pridelke.

Otrokom bi kmetijo bolj podrobno predstavila v drugem razredu pri predmetu spoznavanje okolja, kjer bi osvojili naslednje učne cilje:

  • vedo, da živali potrebujejo za življenje zlasti vodo, hrano in zrak,
  • znajo dokazati, da rastline potrebujejo za življenje zlasti zrak, vodo z rudninskimi snovmi in svetlobo,
  • vedo, da se živali prehranjujejo z rastlinami, drugimi živalmi ali obojim,
  • razumejo, da rastline gojimo za hrano (polje in vrt) in da za pridelavo potrebujemo orodja in stroje,
  • spoznajo, da imajo živali potomce, ki navadno izhajajo iz samca in samice, in da so potomci njim podobni,
  • znajo s poskusi ugotoviti, da mlade rastline lahko zrastejo iz semen, čebulic, gomoljev, potaknjencev,
  • spoznajo vrt kot življenjsko okolje.

Učencem bi v učni učni uri predstavila živali, ki so na kmetiji, pridelke, obdelovalne površine, orodja in stroje ter končne produkte na trgovinskih policah ali stojnicah.

kravice by 🙂 is licensed under CC BY-NC 4.0

prodaja zelenjave by 🙂 is licensed under CC BY-NC 4.0

živalice in hrana by 🙂 is licensed under CC BY-NC 4.0

stroji in obdelovalne površine by 🙂 is licensed under CC BY-NC 4.0

POVEZAVE:

https://chooser-beta.creativecommons.or

https://www.gov.si/assets/ministrstva/MVI/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/UN_naravoslovje_in_tehnika.pdf

https://apps.microsoft.com/detail/9nblggh4twwg?hl=sl-SI&gl=SI

REFLEKSIJA DELA:

  • Kaj sem se novega naučil/-a v tem projektu? Naučila sem se samostojne izdelave in uporabe licenc slik.
  • Če bi imel/-a več časa, bi dodal/-a, spremenil/-a, izboljšal/-a … Bolj natančno in premišljeno bi delala slike na kmetiji in še bolj raziskala ta program.
  • Kateremu delu sem posvetil/-a največ časa in zakaj? Veliko časa sem brskala in zbirala med slikami, da bi našla najustreznejše in raznolike.
  • Kako ocenjujem svoje delo glede na podan kriterij ocenjevanja? Ne moram se točno odločiti, vendar je vedno lahko bolje.
  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/-a tekom študija in na svoji poklicni poti? To je definitivno koristno znanje sploh za naš bodoči poklic. Uporabljala ga bom med izdelavo gradiv za učence.
  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Všeč mi je da smo imeli svobodno izbiro teme, nobena stvar pa me ni posebno zmotila.
  • Kaj bi spremenil/-a v definiciji projekta, da bi bil boljši? S projektom sem v celoti zadovoljna.
(Skupno 6 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Orodna vrstica za dostopnost