Varne pustolovščine na kolesu🚴- video
Razred: 3. razred
Predmet: Spoznavanje okolja
Tematski sklop: Promet
Učni načrt:
- razložijo pomen prometnih znakov, pomembnih za vedenje kolesarjev,
- poznajo različna prometna sredstva in objekte ter njihovo vlogo v prometu (kolo, motor, avto, avtobus, tovorno vozilo, vlak, letalo, ladja itd.) in okolju,
- spoznajo vzroke za potovanja,
- vedo, da promet onesnažujeje zrak, vodo in prst (če ni nujno, izberemo za pot sredstvo, ki manj onesnažuje, gremo peš, s kolesom, vlakom).
Vsebine:
- Prometni znaki za kolesarje
- Vrste prometa (sredstva, vloga)
- Vzroki za potovanja
- Vpliv prometa na okolje
Cilji:
- spodbujanje zdravega načina življenja,
- razvijanje motoričnih spretnostih,
- povečanje ozaveščenosti o varnosti v prometu,
- učenje in poznavanje prometnih pravil,
- spoznavanje okolju prijazne mobilnosti.
Kolesarjenje by Milka is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Samorefleksija:
Pri izdelavi videa sem pridobila še bolj poglobljeno znanje za uporabo programa Canva. To mi je omogočilo lažje razumevanje in tudi hitrejše oblikovanje, saj sem nekaj funkcij že poznala od izdelave infografike.
Če bi imela več časa, bi snemanju in montiranju videa v Canvi namenila še več časa, kar bi mi omogočilo izboljšati še malenkosti, ki bi videu dodale še večjo vrednost. Na primer, bolj bi se posvetila natančni sinhronizaciji zvoka in slike, da bi zagotovila, da je zvok popolnoma usklajen z vizualnimi elementi. Prav tako bi izboljšala estetski videz s še bolj skrbno izbranimi barvnimi shemami in grafičnimi elementi.
Največ časa sem namenila urejanju videa, predvsem usklajevanju zvoka in slike, estetskemu videzu in primernemu/smiselnemu zaporedju posnetih videov. Pomembno se mi je namreč zdelo, da video gledalca pritegne, ga informira in mu omogoči, da z lahkoto sledi vsebini.
Svoje delo ocenjujem kot dobro opravljeno. V video sem vključila vse potrebne elemente in si vzela dovolj časa, da sem se držala podanih navodil. Vključila sem uvodne, vmesne in zaključne kadre, pojasnitveno besedilo s ključnimi informacijami, in glasbeno podlago, ki naredi video še bolj privlačen.
Pridobljeno znanje bom uporabljala pogosto pri oblikovanju različnih videov že na fakulteti in potem tudi na poklicni poti. Otroci se namreč zelo veliko naučijo iz videov, zato se mi zdi to znanje potrebno. Tako bom lahko izdelovala videe za lažjo razlago učencem.
Izdelava videa mi je bila zelo všeč, od samega začetka pa do konca. S takimi stvarmi se namreč rada ukvarjam, saj lahko ustvarjam. Izrazim lahko svoje ideje in video naredim točno takega, kot sem si ga zamislila. Najmanj mi je bilo všeč le to, da sem za montiranje videa porabila dosti več časa, ko bi ga sicer lahko, če bi Canvo bolje poznala in jo tudi dlje časa uporabljala.
V definiciji projekta bi morda spremenila le to, da bi bolj podrobno obravnavali, kako uporabljati Canvo za izdelavo videov s čim več praktičnimi primeri. Več praktičnih vaj in primerov iz prakse bi mi pomagalo, da bi se hitreje in bolj učinkovito naučila uporabljati vse funkcionalnosti, ki jih Canva ponuja.
VIRI:
Canva (citirano dne: 2. 6. 2024)
Canva