Glasba – okno v širši svet
Ljudje smo se v samem začetku sporazumevali z glasbo. Sprva je bil to le ritem, kasneje pa se je razvijal z gradnjo inštrumentov in raziskovanjem svojega telesa, glasu. Glasba je zelo kompleksno in široko področje, ki ga mnogi ne razumejo in ga je težko razumeti, če nisi aktivni del le te.
Jaz sem se z glasbo bolj natančno spoznala pri šestih letih, ko so me starši vpisali v glasbeno šolo. Tam sem se devet let učila igrati violončelo in ob tem sodelovala v različnih zasedbah kot so trio, kvartet, kvintet, orkester. Devet let je precej dolga doba in v tem času sem spoznala nek majhen delček glasbe kot vede, s katero sem se naučila izražati čustva, jih prepoznavati, se v njih izgubiti. Začela sem odkrivati njene skrivnosti, skrivnosti inštrumenta, skrivnosti sebe kot osebe. Celotna izkušnja glasbene šole mi je prav tako pomagala pri tremi pred in med nastopi, kar mi sedaj kot bodoči učiteljici lahko zelo koristi.
Informacijsko-komunikacijske tehnologije so tudi tu imele svoj prostor pri poučevanju ali pri predstavitvi. Z njihovo pomočjo sem lahko pridobila kakšne note, pomagalo mi je predhodno analizirati in sploh slišati bodoči koncert, ki sem ga imela na sporedu učenja, med vajo sem se lahko posnela (zvočni ali video posnetek) in tako preverila kaj je dobro in kaj moram izboljšati. Sedaj pa mi IKT pomaga predvsem pri poslušanju glasbe za sprostitev, komunikaciji z drugimi ljudmi preko družabnih omrežij, pri iskanju podatkov za osebno rast in za naloge na fakulteti, …
Kot bodoči učiteljici razrednega pouka pa menim, da mi bodo informacijsko-komunikacijske tehnologije precej pomagale pri sestavi učnih ur, pri animiranju pouka, pri izdelavi gradiv za otroke (učnih listov, preverjanj znanja, kvizov) in pri prezentaciji kakšnih slik, videov, digitalnih zgodb. Na internetu se najde tudi veliko dobrih in uporabnih idej za izdelovanje kakšnih likovnih umetnosti, katere bom zagotovo uporabila.