Uporaba IKT
Informacijsko-komunikacijska tehnologija me spremlja praktično že celo življenje. Moja prva tehnologija je bila televizija, ki sem jo gledala že kot otrok. Pri desetih letih sem dobila telefon, v gimnaziji pa prenosni računalnik. Poleg radia, me vse te informacijsko-komunikacijske tehnologije še vedno spremljajo. Televizijo gledam le občasno, in sicer gledam poročila, redko pa tudi kakšne filme. Filme namreč večkrat gledam na računalniku. Prenosni računalnik uporabljam predvsem doma za pisanje dokumentov, pisanje e-mail sporočil, gledanje raznih posnetkov, poslušanje in iskanje glasbe, urejanje fotografij in za družabna omrežja. S podobnim namenom uporabljam tudi pametni telefon, z razliko, da z njim lahko opravljam klice in pišem sms sporočila. Uporabljam ga tudi za koledarček in beležko, vendar ne pišem nanj daljših besedil, ker se mi zdi potratno. Poleg tega, na telefonu ne gledam daljših filmov, ker se mi zdi premajhen zaslon.
V mojem bodočem poklicu vidim uporabo IKT kot neizogibno sredstvo, saj popestri pouk na različnih ravneh; poslušanje glasbe, gledanje poučnih filmov, elektronske prosojnice … Učitelj se sreča z IKT tudi pri komunikaciji s starši in raznimi dokumenti. Menim, da mora biti vsak bodoči učitelj tudi seznanjen z razvijanjem IKT, da lahko znanje širi naprej. To ne pomeni, da spodbuja učence k čimvečji uporabi, ampak da jih opozarja na pravilno rabo in poudarja njene nepravilnosti in pasti, kamor spada varna raba interneta, družabnih omrežij, ozaveščanje o identiteti in licencah, raznih zlorabah, itn. Učence tako želim naučiti, da bodo vešči IKT in da bodo s tem lahko obogatili in razširili svoje obzorje.