Kreiram splet
Pozdravljeni!
Moje ime je Kaja in v prostem času rada poslušam glasbo, hodim na sprehode, ustvarjam in se zelo rada smejim. Najljubši del leta mi je zagotovo poletje, saj je ta letni čas naravnost fantastičen; morje, druženje, sonce in seveda počitnice. Rada sem tudi animatorka na oratorijih kot tudi na letovanjih. Ker v delu z otroki uživam in sem rada v njihovi družbi, sem se odločila za študij razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani.
*
Z IKT sem se prvič srečala nekje v petem razredu osnovne šole. Do konca osnovne šole sem uporabljala predvsem Microsoft PowerPoint, Microsoft Word ter Microsoft Excel. V srednji šoli sem to znanje nekoliko poglobila – znam namreč toliko kot potrebujem, v nasprotnem primeru pa se poučim na spletu. IKT mi v vsakdanjiku pride zelo prav, najbolj pa v zvezi s šolskim delom (po mojih izkušnjah je predvsem na fakulteti potrebna večja uporaba IKT).
*
IKT bo poklic razrednega učitelja olajšal, kot ga bo tudi naredil bolj zanimivega učencem. S pomočjo IKT lahko učencem med poukom pokažemo slike, ki bi jih težje sami narisali na tablo, lahko jih pokažemo različne videovsebine, s katerimi popestrimo pouk ipd. Prav tako lahko učitelj na zabaven način preveri njihovo znanje z uporabo interaktivnih aktivnosti. Sam učitelj pa bo IKT poleg že naštetega uporabljal še pri sestavljanju nalog, e-redovalnici, e-dnevniku itd. Učitelj mora biti v ta namen dobro ozaveščen z uporabo IKT in posledično tudi z digitalno identiteto, varnostjo na spletu ter spletnim bontonom.
Prilagam tudi povezavo na spletno stran Osnovne šole Savsko naselje na temo uvajanje IKT v pouk, kjer si lahko preberete več o razlogih za uporabo IKT pri pouku, o ciljih, ki jih učenci pri tem dosežejo itd.
*
(To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.)
*
Refleksija dela in samovrednotenje
1. V tem projektu sem ozavestila pomen IKT. Prav tako sem spoznala, da ga je zelo priporočljivo uporabiti pri poučevanju, da naredimo pouk učencem bolj zanimiv. Ponovila pa sem tudi znanje navajanja licenc in vstavljanja e-povezav.
2. Če bi imela več časa bi izboljšala slog pisanja in tako lepše oblikovala stavke.
3. Največ časa sem porabila pri navajanju razlogov uporabe IKT-ja v bodočem poklicu, saj sem želela navesti čim ustreznejše uporabe IKT-ja pri pouku.
4. Menim, da sem ustrezno odgovorila na vsa pričakovane kriterije, saj sem si vzela čas za premislek in upoštevala korake poteka.
5. Pridobljeno znanje bom lahko koristila v bodočem poklicu kot tudi v vsakdanjem življenju, saj danes si skoraj več ne moremo predstavljati živlenja brez IKT.
6. Pri projektu mi je bilo najljubše poiskati sliko, saj sem predvsem vizualen tip in mi je zato zelo pomembno, da ima neko besedilo poleg vsega besedila tudi slike, grafe, tabele ipd.
7. Pri projektu bi morda izpustila razmišlanje o svojih izkušnjah glede IKT-ja, saj se mi zdi, da ima moja generacija precej podobne izkušnje kot tudi nekaj generacij pred in za nami.
***
Avtorica: Kaja Bajc, 1. letnik razrednega pouka
Mentorica: ast. mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
29. 3. 2020
***
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.