Kreiram splet

Lepo pozdravljeni!

Moje ime je Manca in obiskujem 1. letnik Pedagoške fakultete, smer razredni pouk. Smer sem izbrala, ker uživam v družbi otrok in delo z njimi ni nikoli dolgočasno. V prostem času se rada ukvarjam z glasbo, igram klavir in kitaro ter seveda pojem (raje zase kot za druge). Najraje se družim s prijatelji, s katerimi hodimo na sprehode, preizkušamo nove jedi in preganjamo dolgčas na vse mogoče načine. Zelo rada imam morje, kjer tudi preživim večino poletja.

Z uporabo IKT sem se prvič srečala v osnovni šoli, kjer sem pri različnih predmetih pripravljala predstavitve. Uporabljala sem Microsoft PowerPoint in Word, saj drugih orodij nisem poznala in jih tudi nisem potrebovala. Bolj intenzivno sem IKT spoznala v prvem letniku gimnazije pri predmetu informatika, kjer smo se srečali z Microsoft Excelom, programom Audacity in Slikarjem. Kasneje pa sem za namene projektnih nalog pričela tudi z uporabo nekaterih drugih programov za urejanje slik, video posnetkov in zvoka za namene projektnih nalog v gimnaziji.

Pomen informacijsko-komunikacijskih tehnologij se mi v poklicu učitelja zdi zelo velik, saj brez uporabe računalnika in spleta praktično ne gre več. Na spletu je namreč mogoče najti ogromno gradiv v obliki slik, video posnetkov, animacij, poleg tega pa so precej lahko dostopna tako učiteljem kot tudi učencu. Slednjim je dandanes vse bolj zgodaj omogočen dostop do različnih naprav, kot so telefoni, tablice, in tako si lahko tudi sami poiščejo nekatere potrebne informacije. S pomočjo IKT lahko učence dodatno motiviramo, jim predstavimo različne situacije in pouk naredimo bolj zanimiv. Seveda pa uporaba lahko prinese tudi negativne posledice, zato šole že zelo zgodaj začnejo z opozarjanjem na varno rabo interneta.

 (Vir: live.staticflickr.com)

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Refleksija in samovrednotenje

  1. V tem projektu sem ponovila znanje o IKT, vstavljanju linka v besedilo in iskanju slik brez licenc. Razmislila sem o svoji uporabi IKT, pomenu uporabe v razredu in različnih možnostih uporabe, ki pripomorejo k bolj razgibanemu pouku.
  2. Če bi imela več časa, bi še bolje raziskala, kako vse lahko s pomočjo IKT pripomoremo k bolj kakovostnemu pouku.
  3. Največ časa sem posvetila iskanju primerne slike in članka, saj sem želela, da se ujemata z napisanim.
  4. Zdi se mi, da sem nalogo opravila v skladu z navodili in kriteriji, saj sem upoštevala vsa navodila.
  5. Pridobljeno znanje bom lahko uporabila tako tekom študija, ko bo potrebno iskati ustrezne vire, zaščititi svoje delo in pri srečevanju s tehnologijo, kot v poklicu, ko bo uporaba te neizogibna in bom svojo razlago znala opremiti s kakovostnimi gradivi.
  6. Všeč mi je bilo, da sem morala razmisliti o lastni uporabi IKT in to, da sem ponovila znanje, pridobljeno na prvi KV, najmanj pa pisanje refleksije, saj mi je vedno težko vrednotiti lastno delo.
  7. V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, saj so naloge izbrane premišljeno in z vsako ponovimo znanje, pridobljeno na vajah.
(Skupno 34 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost