Kreiram splet
Pozdravljeni!
Sem študentka Pedagoške fakultete, na internetnih spletiščih pa se pojavljam pod psevdonimom MusicGirl. Že po samem imenu lahko sklepate, da imam rada glasbo. In tako tudi je, naravnost obožujem jo. V svojem tretjem razredu osnovne šole sem se vpisala v glasbeno šolo. Začela sem s klavirjem, kasneje sem se sama naučila igrati tudi kitaro, sedaj pa hodim še na ure bobnov. Igram v različnih skupinah in ob različnih priložnostih – imam veliko izkušenj tako iz velikih odrov kot iz kavarniških večerov in gostilniških prireditev.
Do sedaj sem IKT tehnologijo uporabljala za različne namene. Včasih sem si z njo pomagala pri pripravi predstavitve za šolo, ko sem potrebovala najrazličnejše slike in videoposnetke ter kvalitetno aplikacijo za izvedbo predstavitve. Uporabljam tudi veliko družbenih omrežij za komuniciranje, spremljanje spletnih objav raznih novinarskih hiš (tudi tujih) ter poslušanje glasbe. Še posebej pa sem se z IKT tehnologijo začela ukvarjati par mescev nazaj, ko smo bili študentje primorani ostati doma za daljši čas zaradi virusa, ki se širi po svetu, in tako naše študijske obveznosti opravljati preko interneta.
V svojem bodočem poklicu bom IKT tehnologijo zagotovo uporabljala skoraj vsak dan. Že formalne zadeve, kot so zapisovanje dnevnika, pregledovanje prisotnosti, ocenjevanje, pogovor s starši preko e-pošte, ipd., se dandanes beležijo kar na skupnem spletišču eAsistent. Poleg tega bom z otroki najverjetneje novo znanje pridobivala tudi preko najrazličnejših fotografij ali videoposnetkov, ki bodo učencem nudili boljšo predstavitev določene tematike.
Ker menim, da tehnologija z leti vedno bolj napreduje, in ker jo bodo uporabljali tudi moji učenci, sem za to projektno nalogo izbrala tematiko spletni bonton. Kot bodoča profesorica se želim seznaniti z vsemi nevšečnostmi, ki se lahko dogajajo na spletu, da bom ustrezno znala te informacije tudi predati svojim učencem, jih naučila pravilnih odnosov in obnašanja na spletu ter da bodo morebitne neprimerne situacije znali reševati tudi sami.
REFLEKSIJA:
- V tem projektu sem se naučila, da je tehnologija v današnjem svetu zelo pomembna, veliko pa jo uporabljamo že v poučevanju. Ker pa se še učenci ne zavedajo resnosti spletišč, jih moramo zato dobro poučiti o spletnem bontonu in varnosti.
- Če bi imela več časa, bi raziskala še dodatne vire, mogoče dodala kakšno anekdoto iz resničnega življenja, povezano s spletnim bontonom.
- Mislim, da sem porabila približno enako časa za obdelavo vsake komponente posebej. Mogoče naj izpostavim le, da je veliko časa vzelo iskanje fotografije, kakršne sem si želela.
- Glede na dan kriterij bi ga ocenila z “opravil”.
- Pridobljeno znanje bom lahko vsakodnevno uporabljala v svojem poklicu – tako za poučevanje kot za sodelovanje s sodelavci in drugimi učitelji po Sloveniji.
- Najljubše mi je bilo urejanje besedila na spletišču, dodajanje spletnih povezav, fotografij…
- V definiciji projekta bi spremenila ocenjevanje – do sedaj je ocenjevanje le opisno (opravil / ni opravil), rada pa bi številčnega ali točkovnega (da si študent z vsakim projektom nabira točke od 1 do 5 in končen seštevek mora zajemati vsaj …)
- Avtorica: Lara Čede
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Pedagoška fakulteta UL, Razredni pouk, 1. letnik, IKT
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.