KREIRAM SPLET

Zdravo! Sem Klara, študentka 1. letnika Razrednega pouka na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. Za ta študij sem se odločila, ker uživam v delu z otroki, sam študij pa mi omogoča širok spekter izobraževanja, saj mora učitelj razrednega pouka znati vsaj nekaj z veliko različnih področij. V prostem času se najrajši družim s prijatelji, grem na kakšen izlet ali pogledam kakšen film ali serijo.

Z IKT tehnologijo sem se srečevala že v osnovni šoli, predvsem v zadnji triadi. Takrat so nas učitelji že spodbujali, naj uporabljamo tudi Power Point za predstavitve, eden od učiteljev pa nam je tudi razložil kako to orodje za multimedijski predstavitve tudi uporabljamo, nato pa sem bolj poglobljeno to raziskovala na domačem računalniku. V gimnaziji sem štiri leta obiskovala predmet informatika, pri katerem sem si še dodatno razširila svoje znanje o IKT tehnologiji. Veliko pa sem se naučila tudi med pisanjem seminarskih nalog in delanju predstavitev, kjer sem poskušala najti meni nove učinke in orodja. Kar nekaj časa pa sem namenila tudi raziskovanju o pametnih mobilnih telefonih, njihovih zmogljivostih in podobne informacije, saj me je to zanima.

Meni, da je uporaba IKT tehnologije v mojem bodočem poklicu zelo pomembna, vendar je potrebno paziti, da ne z uporabo ne pretiravamo. Prednosti uporabe računalnikov in drugih naprav vidim v tem, da se olajša komunikacija s starši in sodelavci, popestri pouk, za nekatere stvari vzame manj časa, (npr. tipkanje priprav namesto ročno pisanje). Vendar moramo kot učitelji hkrati paziti, da uporaba IKT tehnologije ne nadomesti osebnega stika, upoštevati moramo tudi, da pretirana uporaba lahko pouk naredi tudi preveč kičast in lahko postane nezanimiv. Mislim, da je naloga učitelja tudi, da učence pouči o nevarnostih tehnologije, predvsem uporabe spleta, ter, da jih nauči spletnega bontona.

(slika: Moja miza, lastna fotografija, Licenca Creative Commons To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.)

 

 

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?  V tem projektu sem se veliko naučila o IKT tehnologiji ter ponovila, kar sem vedela že od prej. Zaradi tega projekta sem začela tudi več razmišljati o uporabi IKT tehnologije v šoli, predvsem v vlogi učiteljice.
  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …  Zaradi trenutne situacije (koronavirus) sem za izdelavo projekta imela na voljo kar nekaj časa. Vendar bi, če bi imela še več časa, raziskovala, kako učitelji v šoli uporabljajo IKT tehnologijo, koliko časa namenijo izobraževanju o (novi) tehnologiji, varnosti na spletu ipd.
  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?  Pri nalogi kreiram splet sem največ časa porabila za razmišljanje, kaj bi sploh napisala. Že za svoj opis nisem vedela, kaj bi napisala in kaj ne. Kar nekaj časa sem tudi ugotavljala, ali želim sliko s spleta, ali bi posnela lastno fotografijo (in nato sem morala najprej malo urediti svojo mizo, saj ni ravno pospravljena, kar je bilo precej zamudno).
  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?  Glede na kriterij ocenjevanja mislim, da sem nalogo dobro naredila, saj sem sledila vsem točkam, ki so zapisane v definiciji naloge in uporabila znanje, pridobljeno na vajah v tem semestru.
  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Znanje, pridobljeno tekom tega projekta bom lahko uporabljala tekom študija in na svoji poklicni poti, predvsem avtorsko delo in pravice, saj do sedaj nisem vedela, kje lahko najdem slike, ki jih lahko sami uporabimo/predelamo. Uporabljala bom lahko tudi znanje, kaj pomeni kakšna licenca za zaščito avtorskih del.
  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?  Pri projektu mi je bilo najbolj všeč ustvarjanje spletne objave, spoznavanje spletišča Razredni IKT, tudi spoznavanje licenc mi je bilo zanimivo. Celoten projekt mi je bil všeč, težko bi izpostavila kaj, kar me je motilo.
  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? V definiciji projekta ne bi ničesar spremenila, saj mi je bil projekt všeč in zanimiv, tudi naše naloge so bile dobro opisane.

 

Avtorica: Sonce

Mentorji: asist. Alenka Žerovnik, mag. rač., prof. mat. in rač., dr. Irena Nančovska Šerbec

Razredni pouk, IKT, 1. letnik

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

4. 5. 2020

Licenca Creative Commons To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

 

 

(Skupno 27 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost