1.KREIRAM SPLET

Pozdravljeni !

Moje ime je Sanja in sem študentka razrednega pouka na Pedagoški fakulteti. Ta študij sem si izbrala, saj me  veseli ustvarjanje in delo z otroki. V prostem času se rada držim s prijatelji, pišem pesmi in hodim na dolge sprehode z svojim psičkom. Med poletjem uživam v raznih športih na prostem, pozimi pa občasno hodim drsat. Poleg raznih športov me navdušuje tudi učenje tujih jezikov in kuhanje.

Z IKT tehnologijo sem se prvič srečala v šestem razredu osnovne šole pri izbirnem predmetu računalništva. Pri tem predmetu smo se učenci predvsem spoznavali z aplikacijami Microsoft Office -a, saj so nam le-ti tudi takrat bili najuporabnejši. Predvsem Microsoftov Powerpoint, Word in Excel so se pokazali kot koristne pri raznih plakatih in predstavitvah, ki so nam bile dodeljene skozi celotno drugo in tretjo triado osnovne šole. Seveda pa smo prav tako preko spleta in raznih aplikacij, ki so jih računalniki nudili, učenci reševali naloge, izpolnjevali kvize in se poglabljali v učno snov — vse to v okviru izobraževanja.

Te aplikacije, tako kot mnoge druge so me spremljale skozi celotno obdobje gimnazijskega izobraževanja in me bodo definitivno do konca življenja. Ker pa študiram razredni pouk, so mi še toliko bolj pomembne, saj jih bom tudi jaz nekoč uporabljala pri delu s svojimi učenci. Tudi moja mlajša sestra, osnovnošolka, IKT tehnologijo uporablja že skoraj vsakodnevno za izobraževalne in druge osebne namene, zagotovo pa jo bodo še bolj moji otroci.

Resničnost je taka, da bo v prihodnosti velika večina izobraževanja in na splošno življenja iz različnih razlogov povezana z IKT tehnologijo — tako, kot je sedaj v času karantene. Zato, da pa bomo mi pravilno usmerjali svoje prihodnje učence pa tudi svoje otroke, pri njihovi uporabi le-te, moramo o njej predhodno precej vedeti. Zavedati pa se je tudi treba, da se IKT vsak dan vedno bolj razvija in izpopolnjuje. Prihodnji učitelji bomo nekoč poučevali generacije, ki se bodo učile s še naprednejšo tehnologijo, kakor je naša. V tem najdem še večji razlog za to, da ostanemo v koraku z IKT tehnologijo , njenim razvojem in vsemi  prednostmi, pa seveda pastmi, ki bi jih lahko morebiti učencem predstavljala.

Za konec želim kot dokaz o pomembni vlogi, ki jo bo in zna igrati IKT tehnologija pri izobraževanju, dodati tudi ta članek : Pismo učiteljice za uredništvo revije Onaplus. Iz članka je čisto razvidno, kako pomembno je poznavanje  same IKT tehnologije in njene rabe za vse učitelje.

Company, Hand, Internet, Touch, Technology, Learn, Grow

 Licenca Creative Commons(Vir : Pixabay)

Refleksija in samovrednotenje

Pri tem projektu sem se poglobila v razmislek o uporabnosti IKT tehnologije in njeni pomembnosti za svoj bodoči poklic. Prebrala sem si nekaj odličnih člankov, ki so mi podali malce drugačen vidik na IKT in njeno mesto v šoli.  Pri pisanju prispevka sem zagotovo posvetila največ časa razmišljanju o strukturiranosti le-tega. Če bi imela več časa, bi se zagotovo še bolj razpisala o mojih vidikih in prepričanjih, ki se sedaj nekoliko razlikujejo po prebiranju in razmišljanju o tej temi. Za svoje delo menim, da sem ga opravila dobro in se smiselno opredelila do teme. Osvojeno znanje mi bo zagotovo prišlo prav kjerkoli v življenju.Znanja ni nikoli preveč, lahko ga je le premalo. Če pa je že treba navesti, kje točno mi bo najbolj prišlo prav, bi rekla, da med študijem in med poučevanjem oziroma na fakulteti in v delovnem prostoru — učilnici. Zagotovo mi bo priročno pri pisanju seminarskih nalog, izdelovanju predstavitev itd. Pri tem projektu mi je bilo všeč vse, kar je vključeval, le ocenjevanje svojega dela se mi je zdelo malo težavno, a zato nič kaj manj všečno. Samoocenjevanje mi je predstavljalo izziv in zaradi tega mi je bilo tudi zelo všeč. Po vsem navedenem lahko zagotovo rečem, da pri tem projektu ničesar ne bi spremenila.


AVTORICA :  Sanja Ivančević
PREDMET : Informacijsko-komunikacijska tehnologija v izobraževanju
MENTORICA : asist. mag. Alenka Žerovnik
NOSILKA PREDMETA : doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
ŠTUDIJSKA SMER IN LETNIK : Oddelek za razredni pouk – 1.letnik
FAKULTETA : Pedagoška fakulteta
ŠTUDIJSKO LETO : 2019/20
KRAJ IN DATUM : Ljubljana, 19.05.2020


Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 34 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost