Kreiram splet

Lepo pozdravljeni!

Moje ime je Lucija, stara sem 19 let in obiskujem 1. letnik na Pedagoški fakulteti v Ljubljani, smer razredni pouk. Odkar se spomnim sem si želela postati učiteljica, zato upam, da mi to v prihodnjih letih tudi uspe. Prosti čas najraje preživljam v naravi, skupaj s svojo psičko Sisi in kužatom Aresom (na spodnji sliki). Moj najljubši citat in življenjski moto je: »Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem nevidno.«

Licenca Creative Commons

 

Z izobraževalno-komunikacijsko tehnologijo sem se najprej srečala v 4. razredu osnovne šole. Na domačem računalniku sem preživela le nekaj minut na teden. Uporabljala sem ga za zabavo in sicer za igranje igric. V višjih razredih osnovne šole, pa smo za šolsko delo vse bolj potrebovali splet, zato sem čez nekaj časa dobila tudi svoj prvi prenosni računalnik. Sama sem se naučila uporabljati Microsoft PowerPoint, Microsoft Word in Microsoft Excel. V srednji šoli sem pri predmetu informatika svoje znanje še poglobila in se naučila delati z različnimi programi. V srednješolskih letih sem spoznala, da ima tehnologija lahko tudi slabe strani, predvsem če od nje postaneš odvisen ali si preko socialnih omrežij deležen norčevanja in ustrahovanja.

 

Menim, da bo v mojem bodočem poklicu uporaba IKT zelo pomembna. Učitelji nižje stopnje so namreč tisti, ki učence prvi uvajajo v pravilno uporabo novodobnih tehnologij. Prav zato morajo učencem predlagati uporabne in varne spletne strani, programe in aplikacije. Vse kar predlagajo pa morajo pred tem seveda natančno preveriti. Predvsem ali je gradivo primerno za starost učencev in ali so informacije zanesljive. IKT je za delo učitelja zelo priročen, saj poenostavi administrativna dela, omogoča individualizacijo med učenci, učna snov pa je s pomočjo interaktivnih tabel, tabličnih računalnikov in ostalih tehnološko dovršenih pripomočkov zabavnejša in bolj enostavna za razumevanje.

 

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

 

Kaj sem se novega naučila v tem projektu?

Pri tej projektni nalogi sem razmislila kako sem pravzaprav začela uporabljati IKT. Naučila sem se kako v objavo pravilno dodati slikovno gradivo in katere besede je smiselno napisati kot oznake.

 

Če bi imela več časa, bi dodala, spremenila, izboljšala …

Če bi imela nekoliko več časa, bi napisala nekoliko več o tem kako pomembna je uporaba IKT v učiteljskem poklicu in dodala še več slikovnega gradiva.

 

Kateremu delu si posvetila največ časa in zakaj?

Največ časa sem posvetila pisanju kako sem začela uporabljati IKT, saj sem morala kar premisliti kdaj sem prvič sedla za računalnik in katere aplikacije, programe sem v tistem času uporabljala.

 

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Mislim, da sem upoštevala vse dane kriterije in podala tudi svoje osebno mnenje o tej zanimivi in izjemno pomembni temi.

 

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabila tekom študija in na svoji poklicni poti?

Zagotovo bom v prihodnje veliko bolj pazila na to, da bom pri objavi slikovnega gradiva dodala ustrezne licence in uporabljala spletne strani, ki omogočajo brezplačen in varen prenos fotografij.

 

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najljubše mi je bilo objavi dodati ljubko sliko in pisati o mojih začetkih z IKT, manj ljubše pa mi je bilo ocenjevati lastno delo.

 

Kaj bi spremenila v definiciji projekta, da bi bil boljši?

V definiciji projekta ne bi spremenila prav ničesar, saj so bili napisani vsi potrebni koraki za izdelavo, zato sem se zlahka znašla in napisala prvo projektno nalogo.

 

Avtorica: Lucija Štihec, 1. letnik, Razredni pouk

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)

Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani

Datum: 27. 5. 2020

Creative Commons License

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

(Skupno 62 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost