5. Interaktivno gradivo – Varnost na spletu

Pri zadnji projektni nalogi je bilo moja naloga izdelati različna interaktivna gradiva s pomočjo brezplačnih spletnih strani. Z interaktivnim gradivom se lahko izboljša kakovost pouka, saj je  učencem bolj zabavno ter zanimivo, zato sem vesela, da sem se lahko naučila izdelave različnih tipov interaktivnih gradiv in verjamem, da jih bom v prihodnje še velikokrat uporabila.

Aplikacija: https://h5p.org

SPOMIN:

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

POSTOPEK IZDELAVE:

  1. interaktivno gradivo sem izbrala izdelavo spomina, saj sem ga v otroštvu zelo rada igrala. Najprej sem se morala brezplačno registrirati na spletni strani H5P. Kliknila sem na Create free account, vpisala osnovne podatke in se registrirala.
  2. Na svojem profilu sem izbrala možnost Try out H5P
  3. Odprla se mi je stran na katerim sem izbrala možnost Memory Game
  4.  Odprla se mi je stran na kateri sem lahko začela izdelovati kartice.
  5.  Igri sem dodelila naslov
  6.  Pokazala se mi je ikona ADD na katero sem lahko dodala svojo kartico za igro spomina.
  7. Iz slik na računalniku, ki sem si jih naložila iiz Pixabay sem izbrala primerne moji temi.
  8. Sliko sem opremila z naslovom, avtorjem, virom in licenco.
  9. Na koncu sem dodala še tekst, ki se prikaže, ko igralec najde par.
    **Postopek sem ponovila na vseh 15 parih.**
  10. Ko sem končala sem izbrala koliko kartic želim na enkrat v igri.
  11.  Karticam sem dodala temo in zadnjo stran, ki se ujema s temo projektne naloge.
  12. Sliki na hrbtu kartic sem zopet dodala naslov, avtorja, vir in licenco.
  13. na zadnje sem napisala še sporočila, ki sem jih želela, da se prikažejo ob določenih potezah.

Igro sem nekajkrat preizsksila, da sem prverila ali mi je všeč.

 


DRAG & DROP

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

POSTOPEK IZDELAVE:

             KORAK 1

  1. Tokrat sem med možnostmi izbrala Drag&Drop
  2. Igri sem dodala naslov
  3. Dodala sem sliko ozadja
  4. Sliki sem dodala, naslov, avtorja, vir in licenco
  5. Po strani sem se pomaknila navzdol kjer sem dodala povratne informacije.
  6. Nato sem uredila nastavitve igre in prosojnost ozadja.
  7. Na koncu tega koraka sem spremenila besedila v slovenščino.
    KORAK 2
  8.  Prestavila sem se v okno za drugi korak.
  9. Izbrala sem možnost Text in vpisala željeno besedilo.
  10. Nato sem izbrala možnost Add Drop Zone, ga poimenovala in nastavila prosojnost.
  11. Izbrala sem možnost Image in iz računalnika dodala željeno sliko in jo poimenovala. Dodala sem še tekst, ki se prikaže ko miško položimo na ikono ter mesto kjer lahko sliko odložim.
  12. Nato sem se vrnila v Drop Zone in določila odgovore ki se bodo ocenili kot pravilni v tem polju.

Postopek sem ponovila na drugem delu le da tokrat nisem uporabila možnost Image in sem kot pravilne odgovore dala besedilo.


 

KVIZ KAHOOT.IT

Aplikacija: https://create.kahoot.it

https://create.kahoot.it/share/varnost-na-spletu/94c8204a-46e9-4d9c-b5a1-6d11f2d807cb

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

Za tretje interaktivno orodje sem si izbrala Kahoot, saj ga poznam že zelo dolgo in sem na njem že večkrat ustvarjala.
Vse željene fotografije sem pridobila s strani Pixabay.

POSTOPEK IZDELAVE:

  1. Ker sem Kahoot že prej uporabljala se mi ni bilo treba registrirati zato sem se samo prijavil (Log In).
  2. Na prvi strani sem izbrala možnost Create, kjer sem začela z izdelovanjem kviza.
  3. Odprla se mi je stran za ustvarjanje. Izbrala sem ikono Settings, ki je nad oknom za vprašanje.
  4. Odprle so se mi nastavitve, kjer sem nastavila naslov kviza, kratek opis in fotografijo.
  5. Na koncu sem spremenila še glasbo in kliknila Done. Vrnilo me je na stran za ustvarjanje vprašanj.
  6. Začela sem iz izdelovanjem kviza;
    1.  Začela sem z vprašanjem, ki sem ga želela postaviti.
    2. Dodala sem možne odgovore.
    3. Izbrala pravilnega.
    4. Spremenila čas reševanja iz 20 v 30 sekund in število točk iz 1000 na 2000.
  7. Z izgledom vprašanja sem bila zadovoljna zato sem kliknila na ikono Add question.
  8. Tokrat sem izbrala Da/Ne vprašanje in se lotila dela:
    1. Postavila sem željeno vprašanje.
    2. Dodala fotografijo iz računalnika.
    3. Izbrala pravilen odgovor.
    4. Spremenila čas na 10 sekund.
  9. Postopek 6 sem ponovila še 3-krat postopek 8 pa še enkrat.
  10. Ko sem bila zadovoljna s številom vprašanj sem kliknila na ikono Done.

KAKO ZAČETI IGRO?

Enostavno! Klikni na moj Kahoot.it in izberi možnost Play as a guest. Odpre se okno z dvema možnostma igre. Izberi Classical in pokazalo se ti bo okno s PIN kodo za začetek igre. Vse kar moraš narediti je, da v roke vzameš telefon, odpreš spletno stran kahoot.it vneseš PIN kodo in igra se lahko začne.

 

  • S pomočjo programa https://h5p.org sem pripravila spomin ter izberi in povleci.
  • S programom https://kahoot.com sem pripravila kviz.
  • Vse uporabljene fotografije sem poiskala na spletni strani https://pixabay.com.
  • Teorijo, ki sem jo uporabila pri nalogah, sem najdla v predhodno narejeni multimedijski predstavitvi.
  • Naslovno sliko kviza sem naredila v https://www.canva.com 

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

  • Pri tem projektu sem se zagotovo naučila biti strpna in ohranjati mirne živce. Prav tako sem se naučila, da moram stvari res delati z glavo saj mi tako manj stvari uide. Naučila sem se tudi, da interaktivna gradiva niso samo Kahoot ampak mnogo več. Ob testiranju različnih strani ob iskanju tiste prave sem videla koliko različnih možnosti mi ponuja splet. To znanje bom gotovo nesla sabo v bodoči poklic.
  • Če bi imela več časa bi se verjetno lotila audio in video razlage postopka saj menim, da je to ljudem lažje.  Sicer menim, da sem imela dovolj časa in sem naredila vse kar je bilo zahtevano.
  • Veliko časa sem  porabila za poimenovanje vseh fotografij in dodajanje licenc v postopku izdelave interaktivnih gradiv. Največ časa pa mi je zagotovo vzelo pisanje postopkov izdelave in urejanje fotografij s samim postopkom.
  • Sama bi svoje delo ocenila, kot dobro delo, saj menim da sem zajela vse potrebne stvari, ki bi jih ta projektna naloga morala vsebovati. Prav tako pa sem v svoja gradiva tudi vpeljala in želela preveriti svojo izbrano temo, ki je bila VARNOST NA SPLETU. Mislim, da sem vsako nalogo sestavila korektno in smiselno. Prav tako so vprašanja in odgovori primerni in zajemajo kratko ponovitev izbrane snovi.
  • Pridobljeno znanje bom po vsej verjetnosti uporabljala v svojem bodočem poklicu v kolikor nam prihodnost ne ponudi česa novega. Znanje pa bom z veseljem uporabljala na praksah in pri predstavitvah v času študija, kjer bo to dovoljeno.
  • Pri izdelovanju projektne naloge sem se zabavala in večino časa zelo uživala. Všeč mi je bilo, da se bila primorana uporabiti različne platforme za izdelovanje saj mi je vsaka ponudila nekaj novega. Všeč mi je bilo da sem imela pri izdelovanju proste roke in velik spekter raznoraznih interaktivnih gradiv.
  • Definicije poteka ne bi spremenila, saj so bila navodila za to projektno nalogo napisana dovolj razumljivo. Napisani so bili vsi koraki, ki so bili razumljivi in sem jim lahko sledila.

AVTOR: P.P
MENTOR: mag.  Alenka Žerovnik
NOSILEC PREDMETA: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
ŠTUDIJSKA SMER IN LETNIK: Razredni pouk, 1. letnik
PREDMET: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
FAKULTETA: Pedagoška Fakulteta
UNIVERZA: Univerza v Ljubljani
DATUM: 20. 5. 2020


Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 102 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost