Infografika
Na svojo temo projektne naloge – Varnost na spletu, sem pripravila infografiko, v kateri opozarjam otroke, na kaj vse morajo biti pozorni pri uporabi interneta.
Infografika v JPEG formatu
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Infografika v PDF obliki
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Postopek izdelave infografike:
Za ogled video posnetka kliknite TUKAJ.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Orodja, aplikacije in programi
- Canva (izdelava infografike)
Refleksija dela in samovrednotenje
∗Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
Naučila sem se kako mora biti zgrajena kvalitetna infografika in da je pomembno, da si predhodno narediš načrt dela. Nikoli ni dobro, da se brezglavo podaš v kakršnokoli stvar, zato sem si najprej naredila skico, kako bi moja infografika izgledala. Nanjo moraš dati ravno prav veliko podatkov, le tistih bistvenih. Paziti moraš na besedilo, barve in sličice, ki jih moraš smiselno razporediti.
∗Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
Naredila bi več infografik, saj mi je bilo to delo zelo všeč.
∗Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
Največ časa sem posvetila učenju o programu Canva, s katerim sem se prvič srečala in s snemanjem postopka izdelave.
∗Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
Mislim, da sem svoje delo dobro opravila.
∗Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Za razne izdelave voščilnic, vabil, infografik… To mi bo prav prišlo v službi in v zasebnem življenju.
∗Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Najljubše mi je bilo urejanje besedila, dodajanje slik in barv. Manj mi je bilo všeč izbira ustreznega besedila.
∗Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Da bi infografiko še natisnili.
Avtor: Tajda Štupar
Mentorici: mag. Alenka Žerovnik; dr. Irena Nančovska-Šerbec
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 18. 6. 2020
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.