Kreiram splet
Pozdravljeni!
Sem preprosto dvajset letno dekle z imenom Sara in sem študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Mnogi bi se vprašali zakaj razredni pouk? Iskreno, tudi sama sem se spraševala podobna vprašanja ob vpisu na fakulteto, potem pa sem prišla do zaključka. Rada delam z otroki, druženje z ljudmi mi ne predstavlja nobenih težav, rada prisluhnem in pomagam po najboljših močeh vsem, ki potrebujejo pomoč. Pa sem si rekla: “Učiteljica torej, zakaj pa ne!”
This work is marked with CC0 1.0
Poleg veselja do dela z otroki, imam tudi sama svoje hobije, tako kot vsi ostali. Rada se ukvarjam s fotografiranjem, ne zgolj narave ampak tudi ljudi. Občutek, ko osebi narišeš nasmeh na obrazu, ko vidiš kako se njihova samozavest viša in viša, me neizmerno osrečuje in veseli.
Moje prvo srečanje z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo je bilo v osnovni šoli, natančneje v 4. razredu le-te, ko sem dobila svoj prvi telefon. Seveda, sem ga uporabljala zgolj za klice in sporočila staršem in prijateljem. Kasneje sem se spoznala tudi z računalnikom, posledično tudi z aplikacijami, ki so bile najbolj uporabne. Word in power point sta bile prvi dve, ki sem ju uporabljala za namene šole. Novo znanje sem pridobila pri pouku informatike. Menim, da v IKT-ju še vedno nisem najbolj vešča in želim si pridobiti novo znanje.
V bodočem poklicu učiteljice menim, da je znanje IKT tehnologije pomembno. V današnjih časih, ko je bilo poučevanje prestavljeno na daljavo, ko so bili učitelji iz dneva na noč primorani poučevati na daljavo, preko računalnikov, je znanje informacijsko-komunikacijske tehnologije še kako pomembno. Poleg Covid-19 situacije, kjer je očitno, da je znanje IKT ključnega pomena, pa menim, da se moramo bodoči učitelji izobraževati v tej smeri, saj tehnologija se zmeraj razvija in napreduje. V nekaterih državah so otroci že zelo zgodaj izpostavljeni računalnikom ali pa tablicam za namene učenja. Mogoče pa kaj kmalu to pride tudi v Slovenijo. Menim, da se moramo bodoči učitelji naučiti kako uporabljati določene aplikacije, čemu služijo in razmisliti kako bomo sami poučevali z napredno tehnologijo, si olajšali delo in naredili pouk bolj interaktiven ter zanimiv za otroke. Menim, da je odličnega pomena tudi to, da se učitelji ter otroci zavedamo varne uporabe spletnih mest. Velikokrat obiščemo kakšno spletno stran, ki ni varna, pa se tega sami ne zavedamo. Prikažejo se nam dodatni zavihki, ki od tebe želijo, da vpišeš svojo telefonsko številko, celo podatke o kreditnih karticah. Želela bi si, da nas kod bodoče učitelje naučijo tudi varne uporabe spleta.
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
V tem projektu sem se naučila veliko novega, na primer kako pisati članke v WordPressu, kako k slikam dodajati Creative Commons licence, naučila sem se tudi, da je lažje članke iskati po ključnih besedah oziroma oznakah ter kategorijah. Če bi imela več časa, bi se bolje posvetila pisanju o varnosti na spletu, dodala še kakšno fotografijo, drugače pa same izvedbe ne bi spreminjala. Največ časa sem posvetila spoznavanju orodij, saj tega znanja nisem imela prej. Potem pa sem največ časa posvetila samem pisanju in urejanju. Menim, da sem projektno nalogo dobro naredila, vključila sem vse, kar je bilo potrebno. Pridobljeno znanje mi bo vsekakor prišlo prav na moji študijski in poklicni poti. Če pomislim, bi to znanje uporabila pri kakšnem študentskem delu in tudi kasneje pri poučevanju. Najljubše mi je bilo spoznavanje portala Pixabay, najmanj pa nič takega. V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, vse je bilo zalo jasno predstavljeno in navodila so bila nazorna.
- Avtorica: S. Č.
- Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
- Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
- Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
- Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, razredni pouk, 1. letnik
- Datum nastanka: 12. 3. 2021
This work by S.Č. is licensed under CC BY-NC-ND 4.0