Kreiram splet
Pozdravljeni!
Sem študentka 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti, Univerze v Ljubljani. Za ta študij sem se odločila, ker uživam v delu z otroki. Dajejo mi občutek sreče in radosti ter me vedno znova napolnijo s pozitivno energijo. Ravno zato tudi večino poletij preživim kot animatorka v kolonijah. V prostem času rada kolesarim, hodim v hribe, se družim s prijatelji, v veliki meri pa se posvečam glasbi. Ukvarjam se s petjem, ki me sprošča in vedno znova spravi v dobro voljo.
Uporaba IKT do sedaj
Z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo sem se prvič srečala v osnovni šoli, ko smo pri pouku večkrat obiskali računalniško učilnico. Učili smo se osnov v programu Microsoft Word, kasneje pa sem se seznanila tudi s programom Microsoft PowerPoint, ki sem ga uporabljala za delanje predstavitev. V času srednje šole, sem svoje znanje s programom Microsoft PowerPoint nadgradila, saj sem raziskovala vse funkcije, ki so naredile predstavitev zanimivejšo. Pri pouku informatike sem se prav tako srečala s programom Microsoft Excel, kjer smo se učili izdelovanja tabel in grafov, poleg tega pa smo se učili tudi urejanja slik ter videoposnetkov. Poleg vsega naštetega sama veliko časa preživim na družabnih omrežjih, kjer sem prav tako dodobra spoznala vse funkcije delovanja aplikacij (objavljanje in urejanje slik ter videoposnetkov).
This work is marked with CC0 1.0
Pomen tehnologije v bodočem poklicu
IKT vidim kot zelo pomemben dejavnik v mojem poklicu, še posebej v trenutni situaciji dela na daljavo. Menim, da se bo tehnologija vedno bolj razvijala in bo delo z računalniki neizogibno. Če bom želela pouk narediti zanimivejši, mi bo prav prišla uporaba interaktivne table (morda bo ta celo zamenjala navadno tablo). Želim tudi uporabljati veliko interaktivnih nalog, z uporabo Kahoota, Mentimetra ter drugih programov, saj mislim, da bom tako pritegnila pozornost učencev in popestrila pouk. Poleg vsega bom tehnologijo potrebovala na vsakdanji ravni, za izdelavo prosojnic, ki jih želim popestriti z veliko slikami in videoposnetki. Prav tako se mi zdi bistvenega pomena to, da znam sama dodobra uporabljati IKT tehnologijo, da bom lahko to znanje prenašala na učence, kar bodo v svoji prihodnosti brez dvoma potrebovali. Pri pripravi testov in drugih gradiv bo vsekakor pomembno, da poznam avtorske pravice ter ustrezno označujem slike in ostale vire z licencami.
This work is marked with CC0 1.0
Refleksija in samovrednotenje
S projektom sem pridobila veliko novega znanja. Naučila sem se, kako dodajati smiselne povezave do določenih spletnih mest ter pravilno označevati slike z licencami, kar mi bo prišlo prav v nadaljnjem študiju in tudi pozneje na poklicni poti. Poleg tega sem se tudi naučila pravilno uporabljati Arnes Splet, objavljati članke in podobno. Sicer sem za iskanje ustrezne slike porabila kar nekaj časa, mi je bilo delo zanimivo. Uporabila sem stran Pixabay, kjer sem našla ustrezno sliko ter nato tudi dodala ustrezno licenco. Če bi imela na razpolago več časa, bi morda še bolj poglobila svoja razmišljanja in dodala več slikovnega gradiva. Največ časa sem posvetila urejanju celotnega članka (iskanju slikovnega gradiva, dodajanju povezav ter ustreznemu licenciranju), saj sem želela res najti ustrezno gradivo. Moje delo se mi zdi, da ustreza danim kriterijem, saj sem se potrudila in sledila navodilom, seveda pa so vedno boljše še izboljšave. Najboljše mi je bilo pisati članek, saj to rada počnem in tudi tema je bila zanimiva, najbolj naporno pa mi je bilo ravno urejanje celotnega članka. Na nadaljnji poti menim, da mi bo prišlo najbolj prav to, da bom znala dodajati ustrezne licence k gradivu, med drugim tudi pri seminarskih nalogah.
Avtorica: Zvezda
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 10.4. 2021
This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0