Kreiram splet
Pozdravljeni! Sem študentka prvega letnika programa razredni pouk na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Izbira študija je bila zame osebno velik izziv, saj nisem bila točno prepričana za kateri faks naj se odločim. Obisk informativnih dni na Pedagoški fakulteti pa mi je celotno zadevo odločanja za fakultete precej olajšal. Natančneje, v sebi sem začutila, da sem spadam, da želim v življenju početi nekaj izjemno pomembnega in to je delo z otroki. Nekako sem vedela, da mi bo ta faks nudil ogromno vsebin za življenje. Sama sem izredno socialna, zgovorna in odprta ter hkrati vedno radovedna za nove stvari. Zelo rada spoznavam nove ljudi, spoznavam nove kulture, preizkušam novo hrano, potujem v nove države in tako vsakodnevno odkrivam sebe. Obožujem tudi sprehode v naravi in vse kar je povezano s plesom in glasbo. Glasba predstavlja izjemno pomemben del mojega življenja. Brez nje enostavno ne bi mogla živeti. Predstavlja mi terapijo, meditacijo, me pomiri in sprosti in hkrati poživi in spodbudi v ples.
IKT UPORABA DO SEDAJ
Z IKT tehnologijo sem se prvič srečala že v otroštvu, vendar le bolj z vidika računalniških igric in zabavnih videoposnetkov na Youtube. Že v osnovni šoli sem jo nato začela uporabljati za komunikacijo preko socialnih omrežij, pisanje različnih seminarskih nalog v Wordu in izdelavo predstavitev s pomočjo Powerpoint programa. V srednji šoli se je moje znanje IKT tehnologije še malce nadgradilo pri pouku Informatike v 1. letniku. Bolj podrobneje smo spoznali celotno sestavo računalnika in tudi delali s programi npr. z Excellom. Trenutno IKT tehnologijo uporabljam za komunikacijo preko socialnih omrežij in seveda za izobraževalne namene, v prostem času pa sem tudi za kakšno posebno priložnost, ali je bila to neka obletnica, ali rojstni dan, začela montirati videe, ki izpadejo kot zelo ganljivo in originalno darilo.
POMEN IKT TEHNOLOGIJE V MOJEM BODOČEM POKLICU
Živimo v vse bolj digitalizirani družbi, kjer IKT tehnologija ne sme manjkati. Lahko bi rekli, da je postala del našega življenjskega sloga. Življenje brez nje je dandanes nepredstavljivo. Je izredno pomembna na vseh področjih našega življenja, in s tem tudi v učiteljskem poklicu. V času korona situacije so se morali učitelji ekspresno prilagoditi in začeti izvajati pouk preko spleta. Ogromno učiteljev ni bilo navajenih na tak način komunikacije, prav tako pa je bila IKT tehnologija mnogim čisto nova. Kljub vsem novostim so se privadili na tak način dela, in s tem dokazali svojo pripravljenost, vnemo in srčnost do poklica.
S tem ko se je tehnologija razvijala, se je tudi veliko administracijskega dela posodobilo v različne e-redovalnice in e-dnevnike. Splet je učitelju lahko v veliko pomoč. Na njem lahko poišče tisoč in eno idejo o katerikoli temi izobraževanja, in na ta način prispeva k nadgradnji in izboljšavi številnih učnih gradiv za učence. S pomočjo številnih aplikacij kot so Mentimeter in Kahoot učitelj popestri učno uro in hkrati prispeva k temu, da si učenci snov lažje in bolje zapomnijo. Osebno menim, da je ključno to, da se učitelji ves čas posodabljajo in izobražujejo o IKT tehnologiji, da poskušajo vstopati v čas s tehnologijo in jo vedno znova poskušajo izkoristiti na različne načine. Menim pa tudi, da mora imeti vsak učitelj pri uporabi IKT tehnologije neko mejo ter, da poskuša ves čas izmenjavati tako stare kot tudi nove pristope poučevanja. Izredno sem hvaležna za predmet IKT-ja letos, saj sem se do sedaj res ogromno naučila in res podpiram idejo rednega izobraževanja učiteljev na področju digitalnih inovacij. Pri tem predmetu se dejansko učimo stvari za življenje, stvari ki jih bomo zagotovo uporabljali v življenju in nam bojo še kako prišle prav, in prav to najbolj cenim.
This work is marked with CC0 1.0
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
V tem projektu sem spoznala, da me IKT tehnologija dejansko spremlja že kar nekaj časa in da sem že kar dokaj spretna na tem področju, vendar se moram seveda še ogromno naučiti. Pridobila sem znanje o licencah in se naučila ustrezne rabe le teh za katere sem se pred tem požvižgala oziroma o njih nisem vedela kaj dosti. V povezavi z njimi sem odkrila kar nekaj spletnih strani, ki nudijo različne storitve v javni domeni kot je na primer Pixabay in Pexels . Hkrati sem se tudi naučila dodajanja URL povezav v besedilo in dodajanja oznak ter kategorij. Če bi imela več časa, bi sigurno izboljšala še kak stavek v kakem odstavku, ga preoblikovala in se malce bolje izrazila. Največ časa sem namenila odstavku, kjer sem podrobneje razložila pomen IKT tehnologije v mojem bodočem poklicu, saj po mojem mnenju zajema bistvo te projektne naloge. Po najboljših močeh sem poskušala slediti navodilom te projektne naloge in jih tudi upoštevati. Menim, da sem večino kriterijev te projektne naloge zajela, seveda pa bi se v samo vsebino lahko še malce bolj poglobila. Pridobljeno znanje bo definitivno sedaj moja stalnica pri ustvarjanju predstavitev, pisanju seminarskih nalog in še pri mnogo drugih delih in me bo zagotovo tudi spremljajo kasneje, ko bom že zaposlena. Projekt mi je bil zelo zanimiv in mi je dal za misliti, v kar veliko pogledih, zato v projektu ne bi spremenila prav nič.
Avtorica: Musicforlife
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 24. 4. 2021
This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0