Kreiram splet

Kdo sem?

Sem študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. Na mojo odločitev pri izbiri študija je vplivalo več različnih dejavnikov. Seveda me veseli delo z otroki, privlačita pa me tudi razgibanost in raznovrstnost tako študija kot poklica. Za vzor imam svojo babico, ki je bila odlična razredna učiteljica in je svojo ljubezen do poklica prenesla tudi name. V prostem času najbolj uživam pri športih v naravi, druženju s prijatelji in pa v prostovoljnem delu, ki ga opravljam kot vodnica pri tabornikih.

IKT in jaz

V osnovnošolskih letih sem se s IKT tehnologijo srečevala predvsem v šoli, kjer smo v računalniški učilnici spoznavali programe za izdelavo pisnih izdelkov, predstavitev in podobnega. Tako sem IKT uporabljala večinoma za šolske izdelke. Pametni telefon sem dobila dokaj pozno, v devetem razredu osnovne šole. Tako sem se spoznala še s socialnimi omrežji, ki jih še danes vsak dan uporabljam za ohranjanje stikov in zabavo. Splet je pomemben del mojega življenja, ki ga uporabljam na vseh področjih svojega življenja kot vir informacij in način vzpostavljanja stikov z zunanjim svetom. S pojavom pandemije je uporaba IKT postala nuja v mojem vsakodnevnem življenju, saj brez njega ne morem dostopati do pouka in mnogih drugih storitev. Začela sem uporabljati še programe za video klice kot sta MS Teams in Zoom, tako za poslušanje predavanj kot druženje s prijatelji.

Pomen IKT v mojem bodočem poklicu

IKT ima v mojem bodočem poklicu pomembno vlogo. Uporabljala ga bom kot vir informacij in gradiva tako za pripravo kot tudi izvedbo šolskih ur. Pri tem si bom pomagala s programi za predstavitve, obdelavo slik, izdelavo učnih listov ipd. Tehnologijo bom uporabljala tudi za popestritev učnih ur z uporabo kvizov, posnetkov, slikovnih gradiv in podobno. IKT bom uporabljala za komunikacijo z sodelavci, učenci in njihovimi starši. Pri tem se bom posluževala e-pošte, spletnih učilnic, spletne strani šole in raznih Arnesovih spletišč. Predvidevam tudi, da se bodo otroci v prihodnosti zelo zgodaj začeli učiti o tehnologiji, zato bo moja naloga tudi usmerjati učence v pravilno uporabo tehnologije. Pandemija nas je naučila pomembne lekcije, da se moramo kot učitelji prilagajati danim situacijam. Tako pričakujem, da se bom pri svojem poklicu stalno srečevala z novo tehnologijo in se ji temu primerno tudi prilagajala.

“Teacher Helping Students Working At Computers In Classroom” 

“Teacher Helping Students Working At Computers In Classroom” by City of Seattle Community Tech is licensed under CC BY-NC 4.0

Refleksija

V tem projektu sem temeljito razmislila o vlogi IKT v mojem življenju, tako do sedaj kot v prihodnosti. Ugotovila sem, da svojega poklica brez poznavanja IKT ne morem opravljati. Utrdila sem tudi snov kliničnih vaj glede pisanja člankov v WordPress, virov fotografij in avtorskih pravic. Premislila sem tudi o tem, kakšen digitalni odtis puščam z objavo tega članka. Zdi se mi, da sem projektno nalogo naredila dobro. Največ časa sem posvetila iskanju fotografije in licence zanjo, saj se zavedam pomena avtorskih pravic in navajanja pravih licenc. Znanje bom lahko uporabila pri izdelavi objav na spletni strani šole. Najljubši mi je bil razmislek o svoji lastni izbiri, najmanj pa bolj tehnični vidiki, kot je iskanje licence. Projekt bi bil boljši, če bi vanj lahko vključili več tem, ki smo se jih naučili skozi semester.

(Skupno 23 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost