Interaktivna multimedijska predstavitev – projektna naloga

Avtorica: Jasna Tomsic

Mentorici: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec, asist. dr. Alenka Žerovnik

Razredni pouk, Informacijsko-komunikacijske tehnologije, 1. letnik

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Datum: 17. 7. 2022

Interaktivna multimedijska predstavitev by JT is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Opis vsebine predstavitve, njenega namena, ciljne publike in ciljev

V vsakdanjem življenju preživljamo veliko časa na spletu in na različnih socialnih omrežjih, zato je dobro, da vemo, kako se pravilno ravnati do drugih na spletu in kaj storiti, če nam kdo grozi. Pomembno je poudariti, da nismo le odrasli dnevno v stiku s tehnologijo in vsem, kar je vezano nanjo, temveč tudi otroci, ki vstopajo v svet in se soočajo z njim. Namen predstavitve je torej predstaviti tematiko Varnost na spletu otrokom na zelo preprost način tako, da hkrati osvežijo predznanje o tej tematiki ter da se poleg tega še kaj novega naučijo.
Tematika ni najbolj enostavna, zato so ciljna publika otroci druge triade.

Uporabljena orodja in programi

  1. H5P content – za izdelavo predstavitve: https://razredniikt.splet.arnes.si/wp-admin/admin.php?page=h5p_new
  2. PhotoScape X – za izdelavo video posnetka (gif)
  3. Audacity – za izdelavo zvočnega posnetka
  4. Pixabay: https://pixabay.com/

Viri

https://www.policija.si/medijsko-sredisce/sporocila-za-javnost/sporocila-za-javnost-gpue/104799-varnost-otrok-na-spletu-morda-pa-med-pocitnicami-sonce-le-ni-najvecji-sovraznik
https://otroci.safe.si/lepo-vedenje

Refleksija in samovrednotenje

S to projektno nalogo sem se naučila, kako ustvariti zanimive interaktivne multimedijske predstavitve, ki so zelo primerne za delo z otroki, saj jim lahko predstavimo določeno tematiko na različne enostavne načine ter jim hkrati lahko pripravimo razne didaktične naloge za utrjevanje znanja.
Če bi imela več časa, bi se osredotočila na boljšo izdelavo video posnetka (gif) ter bi boljše premislila na dodatne interaktivne naloge.
Pridobljeno znanje bom zagotovo uporabila pri svojem bodočem delu z otroki v razredu, in sicer kot sredstvo za ponavljanje in utrjevanje že pridobljene snovi.
Pri izdelavi projektne naloge mi je bilo najbolj všeč pripravljati interaktivne naloge. Najmanj všeč pa mi je bilo takrat, ko sem morala izbirati kakšno interaktivno nalogo uporabiti, saj sem porabila veliko časa pri premišljevanju, kako predstaviti tematiko z izbranimi nalogami.
Za izdelavo končne projektne naloge sem se potrudila in mislim, da sem svoje delo opravila dobro. Pri projektu ne bi spreminjala ničesar.

(Skupno 27 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost