Interaktivna multimedijska predstavitev
V svoji interaktivni multimedijski predstavitvi sem na kratko predstavila temo Spletni bonton. Za izdelavo predstavitve sem uporabila: OBS Studio, PowerPoint, ShotCut, Audacity ter PhotoScape X.
OBS Studio sem uporabila za snemanje svoje predstavitve. Na PowerPointu sem ustvarila drsnice. V ShotCutu sem svojo multimedijsko predstavitev montirala. Audacity mi je služil pri snemanju govorjenega dela. V PhotoScapu sem pa ustvarila GIF.
Namen predstavitve je ozavestiti gledalca o pravilnem vedenju na spletu. Ker se na internetu ne vidimo iz oči v oči lahko pozabimo, da sedi za drugim zaslonom človek s čustvi. Prav zato je pomembno ljudi spomniti, kako zmanjšati kakršnakoli negativna čustva zaradi nepotrebnega nepravilnega vedenja na spletu. V svoji predstavitvi sem uporabila preprost govor, zato je namenjen ljudem vseh starosti. Predvsem sem želela, da bi bila ciljna publika otroci, saj se le-tej mogoče niso še srečali s pravili spletnega bontona.
Video by Tanja Jerič CC BY-NC-ND 4.0
REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE
- Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
V tem projektu sem nagradila svoje znanje. Sedaj lahko hitreje izdelam še lepše interaktivne multimedijske predstavitve. - Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
Če bi imela več časa, bi dodala še več pravil spletnega bontona. - Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
Največ časa sem se posvetila snemanju ter montiranju predstavitve. - Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
Menim, da je moje delo solidno, vendar bi lahko bilo seveda boljše. - Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Interakcijske dejavnosti lahko popestrijo učenje ter tudi motivirajo učence pri učenju, zato se jih bom tudi večkrat posluževala. - Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Najljubše mi je bilo snemanje ter montiranje videa. Najmanj pa iskanje primernih slik, ki bi jih lahko uporabila. - Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Lahko bi si vzela več časa ter se tudi še bolj poglobila v temo.
- Avtor: TanjaJ
- Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
- Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
- Predmet: Informacijske-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
- Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
- Razredni pouk, 1. letnik
- Datum: 16. 6. 2021