INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV

Tema moje multimedijske predstavitve je Digitalna identiteta – digitalni odtis. Odločila sem se, da naredim predstavitev, ki bo namenjena mojim kolegom in kolegicam – t. j. učiteljem in bodočim učiteljem (študentje). Posledično je nastala po vsebini zahtevnejša predstavitev. Po kratkem uvodu tudi v sami predstavitvi publiki predstavim, o čem bo tekla beseda. Sprva povem nekaj na splošno o digitalni identiteti in digitalnem odtisu, nato predstavim posledice slabe digitalne identitete in nasvete za dobro digitalno identiteto, v nadaljevanju navedem nekaj iztočnic za pogovor in nekaj konkretnih aktivnosti, ki jih lahko učitelji izvajajo skupaj z učenci pri pouku, za konec pa še nekaj besed namenim ključnima napakama odrasle populacije.

Namen moje predstavitve je opomniti, da izobraževalci igramo ključno vlogo pri razvoju digitalnih kompetenc učencev in učenk; spodbuditi, da izobraževalci v razredu spregovorimo o digitalni identiteti in digitalnem odtisu; in seveda temo na kratko predstaviti in učiteljem dati konkretne ideje za delo pri pouku na omenjeno tematiko.

Interaktivno multimedijsko predstavitev sem ustvarila po naslednjih korakih:

  1. Napisala sem govor.
  2. Izdelala sem predstavitev v PowerPointu
  3. V programu Audacity sem posnela svoj glas.
  4. Izvozila sem PowerPoint predstavitev v mp4 obliki
  5. Videu sem v programu Shotcut dodala še nekaj malega instrumentala, ki sem ga našla na spletni strani Pixaby.com
  6. Končan video sem objavila v Arnes video
  7. Videu sem dodala še 3 interaktivne naloge s pomočjo orodja H5P

Digitalna identiteta in digitalni odtis – predstavitev by Larc is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Glasbena podlaga:

Ambient Atmospheric by jorikbasov is marked with CC0 1.0

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

Naučila sem se ustvariti videoposnetek oz. izvoziti PowerPoint predstavitev v mp4 obliki. V praski sem se poskušala upoštevati čim več smernic za predstavitve (v okviru vaj in seminarjev namreč multimedijske predstavitve nismo delali).

Če bi imela več časa bi se potrudila in našla primerno glasbeno podlago skozi celotno predstavitev. Po eni strani pa se mi zdi, da bi bila glasba v tistem delu, kjer govorim, moteča oz. bi jo verjetno morala nastaviti na zelo tiho.

Največ časa sem posvetila sestavljanju govora, saj sem imela ves čas v mislih, da bom ta posnetek morala naložiti v Arnes video, kjer bo javno dostopen, in ker sem v zadnjih dneh veliko brala o digitalnem odtisu in ker veliko pričakujem o sebe, sem sestavila kvaliteten govor (od katerega je odvisen potek celotne predstavitve).

Menim, da je govorjeno besedilo, ki sem ga sestavila na podlagi 11 virov, strokoven. Zavzemala sem se, da sem govorila razločno in doživeto. Preden sem se lotila izdelave predstavitve in med njo sem večkrat preverila smernice za predstavitve: izbrala sem San serifno pisavo; izbrala ozadje, ki se sklada s tematiko (vezje); določila (po mojem mnenju) ustrezno barvno kombinacijo; uporabila sem samo eno animacijo; s slikami nisem pretiravala (tiste, ki pa sem jih uporabila, so v predstavitvi z namenom); med drsnicami ni nobenih posebnih prehodov oz. učinkov; če je bilo možno sem alineje opuščala. Vključila sem 3 različne lastno izdelane multimedijske elemente: 3 slike, animacijo in zvok – vsi elementi so skrbno pripravljeni; dolgo sem razmišljala in iskala ideje tako za animacijo kot za vse tri slike; ko sem snemala svoj glas, sem urejala njegovo jakost in odstranjevala šum.

Končna objava pa prav tako zajema vse zahtevano.

Tekom študija in tudi na svoji poklicni poti bom velikokrat izdelovala multimedijsko predstavitev in če bom pri ciljni publiki želela doseči ustrezna kognitivne procese, bom  morala slediti smernicam za izdelavo predstavitve.

Glede interaktivnih nalog – znanje o enostavni, za uporabnika prijazni uporabi orodja H5P mi bo koristilo pri izdelavi še bolj kvalitetnih predstavitev, saj bodo učenci (moja ciljna publika tako v času študija, kot seveda kasneje) aktivni, od njih se bo zahtevala neka dejavnost, zato si bodo vsebine lažje zapomnili, jih utrdili.

Najljubše mi je bilo, ko sem v skladu s smernicami oblikovala PowerPoint, saj rada delam z barvami, izbiram vrsto pisave in urejam postavitev elementov.

Najmanj ljubše mi je bilo pisanje virov po APA standardih, saj vzame veliko časa in ni ravno zabavno.

Všeč mi je, da smo lahko znotraj tega projekta pokazali veliko različnega znanja, npr. upoštevati smernice za izdelavo predstavitve, ustvarjati v programu PowePoint, Shotcut, Audacity, delati z orodjem H5P. Sama definicija mi je všeč, ker nam daje veliko svobode (npr. pri izbiri multimedijskih elementov, ciljne publike), zato ne vem, kako bi jo lahko še izboljšala.

Avtorica: Larc

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: Informacijske-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Oddelek za razredni pouk, 1. letnik

Datum: 27. 6. 2021

(Skupno 36 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost