Interaktivno gradivo
V okviru naloge interaktivno gradivo sem pripravila različne naloge na temo spletnega bontona, ki jih lahko otroci na razredni stopnji uporabijo za utrjevanje pridobljenega znanja.
Najprej sem v Arnes spletišču s programom HP5 content izdelala kartice z vprašanji in odgovori.
Spletni bonton © 2021 by Barbara Čibej is licensed under Attribution-ShareAlike 4.0 International
Postopek izdelave prvega interaktivnega gradiva sem razložila v videu:
Za izdelavo drugega interaktivnega gradiva sem si izbrala program Formative. Tu sem izdelala 3 različna vprašanja na temo spletnega bontona. Najdete jih na spodnji povezavi:
Interaktivna naloga 2, koda: HZ2LS8
Spletni bonton © 2021 by Barbara Čibej is licensed under Attribution-ShareAlike 4.0 International
Postopek izdelave zopet predstavim v videu:
Kot tretje gradivo sem ustvarila poučno vsebino za igrice na strani oodlu.
Dostop do igre: Pojdite na stran Oodlu in na spodnjem delu strani izberite gumb Students. Zatem izberite gumb register. Nato si izberite uporabniško ime in geslo. V polje z geslom skupine pa vpišite geslo 5kyw3, Nato izberite smeška in barvo. Ko se vam odpre nova stran, izberite vsebino z naslovom Spletni bonton.
Izdelava vsebin:
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
V nalogi sem se naučila izdelovati interaktivne naloge. Mislim, da sem nalogo glede na kriterije opravila zadostno, saj vsebuje vse zahtevane elemente, a priznam, da naloga sama ni nek presežek. Če bi imela več časa, bi zato naloge verjetno nadgradila in si vzela več časa za razmislek, kot sem se ga zdaj. Največ časa sem posvetila izbiri programov, s katerimi bi ustvarila naloge, ker sem se želela preizkusiti tudi v novih programih in jih spoznati pobližje. Ugotovila sem, da bom lahko tako program Formative, kot tudi Oodlu uporabljala za preverjanje znanja, ker lahko tu sledim učenčevemu napredku. To bom s pridom izkoriščala v svojem poklicu, pa še otrokom bo zabavno, ker bodo lahko na njim zanimiv način utrdili snov. Pri projektu mi je bilo najbolj všeč samo ustvarjanje, ker sem z radovednostjo preizkušala funkcije, ki mi jih programi ponujajo. V definiciji projekta pa ne bi spremenila ničesar, ker se mi zdi, da je dovolj jasen.
Avtorica: Barbara Čibej
Mentorica: ast. mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Serbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Junij 2021
This work © 2021 by Barbara Čibej is licensed under Attribution-ShareAlike 4.0 International