Infografika
Refleksija in samovrednotenje
Kljub temu da sem s programom Canva delala prvič, me je stvar pritegnila in mi postal zelo prijetna. Programa sem se hitro naučila in se mi zdi zelo priročen za mnoge projekte, s katerimi se bom srečala v svojem življenju in ne le na poklicni poti. Prav tako se mi dopade, da se v zelo hitrem času (zaradi mnogih predlog) lahko ustvari nekaj lepega, kar se mi zdi velika porednost za učitelje, ki jim ni v interesu dolgo-urno sedenje pred računalnikom.
Ker je tema, ki sem se je lotila dokaj obsežna, hkrati pa tudi zelo pomembna, sem se pri pisanju besedila želela čimbolj potruditi, da na plakatu ni bilo preveč besedila in je bilo to smiselno in jedrnato. Poleg tega sem tudi s slikovnim gradivom želela podpreti moje točke. Mislim, da so se moji izdelki iz prejšnjega projekta dobro vpletli v celoten izdelek in so s tem še podkrepili izgled plakata. Zagotovo sem največ časa posvetila urejanju besedila ter razmišljanju, kako ga narediti dovolj učinkovitega. Z izdelkom sem zadovoljna, vendar pa bi mu spremenila to, da bi na plakatu uporabila le fotografije in ne mešanice fotografij in grafik, kar pa v tem projektu ni bilo mogoče izvesti, saj sem uporabila izdelke prejšnjega projekta.
Vsekakor pa sem v izdelavi močno uživala, predvsem v zadnjem delu, ko sem plakatu dodala različne oblike ter ga tako obogatila. Zagotovo pa mi je najmanj prijetno delo predstavljalo samo opisovanje postopka izdelave. Navodila za opisovanje so bila dovolj jasna, le malo več definiranja, kako podrobno je treba opisati stvari, bi potrebovala.
Avtorica: mala sončica
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijske-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Oddelek za razredni pouk, 1. letnik
Datum: 20. 7. 2021