Kreiram splet
Predstavitev
Sem študentka prvega letnika pedagoške fakultete, programa razredni pouk. Za učiteljski poklic sem se odločila, ker zelo rada delam z otroci. Zdi se mi namreč, da so otroci veliko bolj iskreni in svobodni, kot marsikateri odrasli, zato bi se rada z njimi ukvarjala tudi poklicno.
Uporaba IKT tehnologije
Že v osnovni šoli sem se začela ukvarjati z ikt tehnologijo. Ob koncu osnovne šole sem si naredila profil na socialnem omrežju Facebook, sicer pa sem v osnovni šoli uporabljala tudi program Word za pisanje raznih besedil in seminarskih nalog ter program Power Point za delanje šolskih predstavitev. Več sem se začela ukvarjati z ikt tehjnologijo v srednji šoli. Pri predmetu informatika (1. letnik srednje šole) smo uporabljali programe kot so Excel , Word in Power Point. Na sredini srednje šole sem si naredila tudi profil na programu Instagram. V prostem času rada poslušam glasbo na Spotify in YouTube. Odkar je potekalo šolanje na daljavo sem se še bolj izurila v uporabi ikt tehnologije. Predvsem v programih kot so Zoom, MS Teams ter Google Meet. Pogosto sem sicer med šolanjem na daljavo imela težave z tehnologijo, vendar sem se na koncu znašla ter sem (vsem negativnim stvarem navkljub) hvaležna za to izkušnjo, saj mi je dala veliko znanja, ki ga sicer ne bi dobila.
IKT Tehnologija in moj bodoči poklic
Svet se vedno hitreje spreminja na nivoju uporabe ikt tehnologije. Otroci se vedno bolj zgodaj začenjajo ukvarjati z ikt tehnologijo in so posledično kar hitro v tem spretni. Njihovo spretnost se lahko izkoristi v pedagoško vzgojnih ustanovah, saj se jim na ta način lažje približaš in jim na zanimiv, interaktiven način predstaviš učeno snov. Poleg tega, da se lahko izurijo na tipično “šolskih” straneh kot so Word, Power Point ter ostalih Microsoft programih, se lahko zabavajo tudi s programi, kjer razvijajo in ohranjajo svojo kreativnost, na primer Canva. Tudi kot pedagoška delavka se lahko poslužujem podobnih programov in jih uporabljam med poukom, saj z njimi lahko naredim veliko bolj zanimive in interaktivno bogate šolske ure.
Refleksija in samovrednotenje
- Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
S tem projektom sem zaokrožila namen ikt tehnologij, kako nam te služijo ter kako jih lahko izkoristim na moji bodoči karierni poti. Ponovila sem tudi licence ter pisanje prispevkov.
- Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
Če bi imela več časa, bi se lahko bolje posvetila pisanju prispevka, ter za naslove našla še več argumentov (oziroma bolje argumentirala že dane).
- Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
Največ časa sem posvetila razmišljanju o argumentih ter dodajanju licenc.
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
Zdi se mi, da je moje delo ustrezno in spada pod dan kriterij ocenjevanja.
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
Kakor že napisano, bom svoje znanje lahko pogosto uporabila na svoji karierni poti.
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Najljubše mi je bilo argumentirati kje sem ikt tehnologijo uporabljala do sedaj, najmanj pa licenciranje slik.
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Morda bi dodala še kakšen naslov za prispevek, na primer uporaba ikt tehnologije na študiju ter refleksija letošnjega leta.
Avtor: nll
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Oddelek za razredni pouk, 1. letnik
Datum: 10. 8. 2021
This work © 2021 is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Viri:
https://chooser-beta.creativecommons.org/