Kreiram splet
Kdo sem?
Sem študent prvega letnika razrednega pouka. Za to smer sem se odločil, ker že velik del življenja poučujem otroke in prav delo z otroki mi je dalo idejo za kariero v tej smeri. Prav tako pa mi delo z otroki predstavlja nek osebni izziv, saj se bom vsak dan soočal z novimi situacijami in bom poizkušal pravilno odreagirati in se čim hitreje prilagajati na spremembe. Menim pa da sam že veliko pridobil iz taborniške organizacije, kjer sem poleg ostalih funkcij že osem let vodnik.
IKT tehnologija do sedaj
Osebno sem se z IKT tehnologijo seznanil dokaj pozno. od začetka pa sem bil vedno samo v vlogi opazovalca. Veliko bolj sem užival, če je igral igrice nekdo drug in ne jaz, jaz pa sem samo spremljal. Tudi telefon sem dobil kar nekaj let kasneje kot ostali vrstniki, a se nisem počutil prikrajšan in tudi računalnik doma je bil v precej slabem stanju, tako da bi imel več frustracij, če bi ga uporabljal.
Kasneje sem začel uporabljati računalnik za spletne igre in ga začel uporabljati za šolo, za pisanje dokumentov, šele v srednji šoli pa sem si kupil malo boljši svoj računalnik. Trenutno imam telefon, prenosni in stacionarni računalik, saj ima vsaka naprava svoje prednosti in slabosti. Vseeno se pa rad odklopim od sodobne tehnologije in čas preživim v naravi, stran od naprav, ki nam lajšajo življenje. Nočem zamuditi trenutkov, ki me obdajajo, ker sem priklopljen na naprave, hkrati pa mi omogočajo, da na vsake toliko časa kaj fotografiram.
Pomen IKT tehnologije v mojem bodočem poklicu
Sem mnenja, da mi bo v veliko pogledih tehnologija olajšala delo in bo moje delo bolj organizirano, vseeno pa se ne bi zanašal samo na tehnologijo. V sodobnem svetu je potrebno biti prilagodljiv in biti zmožen preskočiti iz dela v šoli na delo na daljavo, prav tako pa biti pripravljen na to, da tehnologija zataji, in se znajti brez nje.
Zato menim, da je pomembno, da se seznanim s tehnologijo, ker jo bom zagotovo uporabljal, hkrati pa se moram zavedati, čemu mi služi in kako mi pomaga, ker kljub vsem pripomočkom, če jih ne znam uporabljati, so mi nekoristni.
Refleksija in samovrednotenje
V projektu sem se naučil, da se narava in tehnologija pri uporabi izmenjujeta, hkrati pa tudi sodelujeta in lahko z uporabo tehnologije zajamem trenutke iz narave. Prav tako pa mnogo naprav in tehnologije izhaja iz narave in jo posnema, ogromno izumov je bilo navdihnjenih s strani narave, tako da obe strani med seboj sodelujeta.
Največ časa sem posvetil prav delu tehnologije, ki je povezan z naravo. Razlog pa je, ker mi narava ogromno pomeni in večkrat dam tehnologijo na stran. IKT je izjemno uporaben, se pa vseeno bolj sproščenega počutim brez njega.
Če bi imel več časa, bi se v temo še bolj poglobil in še bolj razpisal, prav tako bi nalogo še bolj slogovno oblikoval. Verjeto bi se razpisal tudi o biomimetiki.
Na dan kriterij ocenjujem svoje delo kot opravljeno, ni pa v nobenem pogledu kakeršen koli presežek.
Tekom študija in na svoji poklicni poti bom pridobljeno znanje uporabil pri združevanju narave in tehnologije in skušal vpeljati naravo v svet tehnologije in tehnologijo v svet narave.
Najljubše mi je bilo razmišljanje o IKT tehnologiji, najmanj pa predstavljanje sebe.
Pri projektu bi redefiniral količino potrebnega besedila, saj ta ni dana in je težko oceniti, kdaj je dovolj.
Avtor: Jan Vidrih
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 18. 8. 2021
This work by Jan Vidrih is licensed under CC BY-NC-ND 4.0