Interaktivna multimedijska predstavitev
Opis posnetka
Na kratko izvemo kako zaščititi računalnik in kako izbrati pravo geslo. Namen posnetka je seznaniti mlajše uporabnike kako se zaščititi, saj je cilj, da pride do čim manj zlorab preko interneta.
Varnost na spletu by Jan Vidrih is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Za izdelavo posneta sem uporabil program Audacity (posnel sem govor), Shotcut (zmontiral sem video), PowerPoint (ustvaril drsnice), PhotoScape X (uredil sem fotografijo). Poleg tega pa sem uporabil spletno mesto Pixabay (dobil glasbo), na Arnesu pa sem objavil video in dokončno oblikoval multimedijsko predstavitev.
Refleksija in samovrednotenje
V tem projektu sem se naučil izdelati končen izdelek, ki zajema ogromno spektrov znanja iz tehnologije. In največkrat je prav ta izdelek produkt, ki ga na koncu vidimo, zato je pomembno da sem se naučil vso to znanje povezati skupaj.
Če bi imel več časa bi projekt lahko povečal, do te mere, da bi ga s ponosom predstavil v razredu pred učenci. Predvsem bi se poglobil vsebinsko, prav tako pa bi glasno bral vse drsnice.
Največ časa sem posvetil izdelavi interakciji predstavitve, saj se z enim klikom nazaj izgubi vse delo. Še več časa pa sem posvetil iskanju pomembnih informacij, ki bi jih vključil.
Moje delo je zadostno in zadostuje danim standardom, kljub temu pa dela ne bi predstavil svojim učencem, saj bi si mogel vzeti veliko več časa.
Na svoji karierni poti bom to znanje uporabil manjkrat, saj se ne vidim, da bi izdeloval videoposnetke, vseeno pa je dobro biti pripravljen in kdaj zmontirati slike na koncu leta, ki jih npr. učenci dobijo v spomin.
Pri projektu mi je bila najljubša medsebojna povezanost znanja, najmanj pa, da je ta naloga obsegala že kar nekaj preostalih projektnih nalog.
V definiciji projekta bi spremenil in bi iz več projektov naredil enega večjega, ki je bolj definiran kaj vse vsebuje, spet po drugi strani pa se mi ne zdi najboljša ideja, ker bi na prvi pogled projektna naloga zato izgledala kot nekaj zelo težkega in težko dosegljivega, hkrati pa bi bilo težje oceniti znanje.
Avtor: Jan Vidrih
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 18. 8. 2021
This work by Jan Vidrih is licensed under CC BY-NC-ND 4.0