Kreiram splet
- PROJEKTNA NALOGA
Nekaj o meni
Hej! Ime mi je Maruša in sem študentka 1. letnika Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani. Na omenjeni fakulteti je več študijskih smeri, sama pa obsikujem razredni pouk. Že od malega sem si želela postati učiteljica. Obožujem delo z otroki, v prostem času pa zelo rada ustvarjam v kuhinji. Med drugim pečem tudi torte po naročilu. Za peko in kuho me je nadušila mama, ki mi je v marsičem zgled. Poleg že omenjenega sem po srcu tudi glasbenica. Glasba predstavlja velik del mojega življenja, pravzaprav me spremlja na vsakem koraku. Kljub temu da so od mojega zaključka glasbene šole minila že 3 leta, violo pogosto primem roke. Igram si, ko sem vesela ali pa ko mi je hudo. Glasba je moja terapija.
Fox Cake by Cvetko is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Raba IKT tehnologije do sedaj
Poslušanje glasbe ali iskanje notnih zapisov skladb bi bilo brez uporabe interneta veliko bolj zapleteno. Prepričana sem, da IKT tehnologije dandanes vplivajo na vsakega posamezika. Z njimi se srečujemo vsakodnevno. Lep primer so družbena omrežja. Tudi sama imam odprt profil na Facebooku, Instagramu in Snapchatu. Prek omenjenih aplikacij ohranjam stik s prijatelji, znanci, razpravljam s sošolci ipd. Konkretno pa se je moje znanje o rabi IKT tehnologije poglobilo v 1. letniku gimazije pri predmetu informatika. Pouk tu ni temeljil na suhoparni teoriji, temveč smo v veliki meri izhajali iz praktičnih projektinh nalog. Ustvarjali smo v Scratchu, snemali videe, jih montirali, oblikovali infografike ipd. Spoznali smo se z interaktivno tablo in odkrivali možnosti, ki jih le-ta ponuja. Pouk je bil pester in zanimiv, kar želim v prihodnosti doseči tudi pri sebi.
Pomen IKT tehnologije v mojem bodočem poklicu
Pomen IKT tehnologije se iz dneva v dan veča. Enako je v šolstvu. IKT tehnologije krojijo našo sedanjost. Pretekli dve leti izobraževanje praktično ne bi bilo možno, če IKT tehnologij ne bi bilo. Lahko si le predstavljamo, kaj bi to pomenilo za vse učeče in kakšne bi bile posledice. Kot bodoča učiteljica se zavedam tako pozitivnih kot negativnih plati omenjenih tehnologij. Z malo matematike lahko hitro ugotovimo, da bodo nekateri naši učenci živeli in delovali v 22. stoletju. Z zavedanjem, da bomo učili za naslednje stoletje, je smiselen razmislek o pomenu in vlogi IKT že pri poučevanju otrok na razrednji stopnji. Učitelj je učencu zgled. Z izdelavo PowerPoint predstavitev, objavljanjem gradiva v spletni učilnici, oblikovanjem kvizov v elektronski obliki učeče uvaja v digitalni svet, kar je dandanes nuja.
Refleksija in samovrednotenje
Pri tem projektu sem se naučila marsikaj novega – od tega, kako ustvariti spletno objavo, jo ustrezno kategorizirati, dodati oznake, vse do označitve slikovnega gradiva z ustrezno licenco. Največ časa sem posvetila oblikovanju besedila, saj sem želela, da je moje mnenje smiselno argumentirano. Svoje delo ocenjujem kot solidno, saj sem sledila v naprej zastavljenim navodilom. Tekom študija bom lahko pridobljeno znanje uporabila pri predstavitvah in seminarskih nalogah. Znanje o avtorskih pravicah mi bo prišlo prav tudi na poklicni poti. Pri projektu mi je bilo najljubše kreiranje licence, nekoliko manj pa pisanje teksta. S svojim delom sem zadovoljna, tudi v definiciji projekta ne bi spremenila ničesar.