1 projektna naloga oziroma Kreiram svoj splet
Pozdravljeni, sem študentka 1 letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Za ta študij sem se odločila, saj sem bila več let prostovoljka v društvu Žarek in učencem pomagala pri učni pomoči, poleg tega pa neizmerno tudi obožujem otroke. Moje ime je Zala Bešič in stara sem 19 let. Prostovoljstvo je nekaj kar me je pravzaprav pripeljalo do spoznanja, da želim postati učiteljica, saj se mi zdi, da imam že od nekdaj žar, ko so otroci v bližini. V družini se kar malo smejijo temu, da se šolam za učiteljico, saj se vsi vključno z mamo, sestro in bratom ukvarjajo z zdravstvom, sama pa sem zavila v malo drugačno smer. Rekla bi, da nimam potrpljenja delati šolo še 8 let, da postanem zdravnica- imam pa potrpljenje celo življenje se ukvarjati z otroki v šolah. Poleg otrok pa sem tudi naklonjena živalim, prilagam spodaj slikico. PS: kuža ne mara otrok, zato se včasih skregava.
Uporaba IKT-ja
Z uporabo IKT-ja sem se prvič srečala v 1 ali pa drugem razredu, saj smo takrat z družino oziroma bolj natančno s sestro začela gledati film na CD- ju kot na primer Sreča na vrvici, ki je še dandanes eden bolših slovenskih filmov. V osnovni šoli sem se tudi spoznala z Miniclip.com ali pa z IGRICE ♥ IGRE ZA DECU OD 3 DO 103 GODINE. Preden je postal popularen instagram pa sem pogledala veliko Youtuba oziroma sem bila obsedena z Shanomm Dawsonom. S powerpointom in wordom pa sem se srečala v 5 razredu pri predmetu angleščina. Med covid-19 pa sem delno osvojila tudi teamse in zoom. Jaz uporabljam sedaj kar kartice na telefonu tako bančne kot tudi ostale. Telefon uporabljam tudi za surfanje po spletu, za nakupovanje oblačil preko spleta, za komuniciranje z ostalim svetom in tudi za učenje. Tudi z wordom in powerpointom se v okviru šolanja veliko ukvarjam. Pomagam pa tudi fantu pri grajenju spletne strani, vendar bolj le z dodatki oziroma estetiko za katero imam uč.
Pomen IKT-ja v mojem pedagoškem procesu
Ker se tehnologija vedno bolj vključuje v vsakdanje življenje in je v veliko pomoč pri vsakdanjih opravilih je smiselno, da s tehnologijo čim preje seznanimo tudi otroke. Uporaba ikt.ja bo zelo pomembna, ko bom učiteljica, saj so razredi opremljeni z easistenti, računalniki, projektorji, interaktivni tablami in ostalimi modernimi tehnologijami, pri pouku bom lahko uporabljala powerpointe za lažjo predstavo in kahoot. Pouk bom popestrila s slikovnim gradivom iz spleta in interaktivnim gradivom kot je na primer Kahoot, ter jim s tem omogočila da se učijo še na kakšen drug način. Zdi se mi pomembno, da tehnologijo čim bolj zgodaj uvedemo v vsakdan, saj bo tehnologije samo še vedno več, saj kot sem zasledila na praksi je sedaj že redovalnica na računalniku in ne več v pisni obliki. Ker bom po poklicu učiteljica želim biti na tekočem s tehnologijo in njenimi novostmi in tako v razred prinesem kakovostnejšo razlago.
Refleksija in samovrednotenje
Med pisanjem prve projektne naloge mi je dalo misliti, kako močno je tehnologija vpletena v naš vsakdan in predvsem kakšen doprinos ima v našem šolskem sistemu, v katerega bom velik del vključena tudi sama.
Zdi se mi, da sem sledila kriterijem ocenjevanja in sem vse točke dobro zajela. Največ časa sem posvetila kako IKT uporabljam v vsakodnevnem življenju, kar mi je dalo malo za misliti. Svoje delo bi ocenila odlično, vendar to ni moja naloga, vsaj ne še v tem trenutku. Znanje, ki sem ga prejela pri IKT- ju mi bo v veliko pomoč pri pisanju seminarskih nalog ter tudi za lastne namene, saj sem vedno sanjala od tega, da bi začela s svojim blogom, za kar pa bi bile potrebne licence.
Pri projektu mi je bilo všeč, da sem lahko osebno predstavila delček sebe v svojih lastnih besedah in kaj me je pravzaprav sploh pripeljalo do želje, ki jo imam pri tem poklicu. Všeč mi je bilo tudi, da sem lahko podala lasten pogled na rabo IKT-ja. Najmanj pa bi rekla, da mi je bilo všeč pisati o dosedanji uporabi IKT-ja, saj so mi misli vihrale vse povsodi, vendar se ničesar nisem mogla sprva spomniti.
Pri projektu sem prepričana, da ne bi spreminjala ničesar, naučila sem se kako navajti licence. Če bi si vzela še več časa bi se o vsaki temi lahko še malo bolj razpisala, vendar mislim, da sem glavna bistva povzela. Vendar kot vsi vemo vedno obstaja prostor za izboljšave.
IME IN PRIIMEK AVTORJA: Zala Bešić
IME IN PRIIMEK MENTORJA: asist. dr. Alenka Žerovnik, doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
ŠTUDIJSKA SMER, PREDMET IN LETNIK ŠTUDIJA: Razredni pouk, IKT v izobraževanju, 1. letnik
PRIPADNOST UNIVERZI IN ČLANICI: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
DATUM NASTANKA: 23 marec 2022
Licenca: Kreiram splet © 2022 by Zala Bešić is licensed under CC BY-NC-ND 4.0