projektna naloga_multimedijska predstavitev

-MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV-

Ne zatipkaj si življenja.

Ker vem, kako nevarna lahko postane pretirana in neprevidna uporaba spleta sem si za rdečo nit vseh projektnih nalog izbrala temo VARNOST NA SPLETU. Zdi se mi, da se dandanes še vedno preveč ljudi ne zaveda, kako pomembno je z glavo uporabljati splet. S pomočjo programa Google Slides sem ustvarila predstavitev pri kateri sem se bolj osredotočila na varnost pri uporabi družabnih omrežji. V zadnjih letih se vse več ljudi po vsem svetu poslužuje rabe družabnih omrežij, zato sem v predstavitev vključila podatke o tem, kaj sploh so družabna omrežja, katera so najbolj poznana, kaj so prednosti in kaj slabosti uporabe družabnih omrežij, nekaj koristnih video povezav, koristni nasveti za varno uporabo družabnih omrežij, nasveti kam se obrniti ko sam potrebuješ pomoč…Moj namen prav tako pa tudi namen moje predstavitve je posebej ozavestiti mladostnike in mlajše uporabnike družabnih omrežij, prav tako pa tudi starejše uporabnike, da družabna omrežja niso igrača za otroke in lahko poleg svojih prednosti velikokrat prinesejo  slabosti. Cilj predstavitve je dodatno opozoriti in podati nekaj koristnih nasvetov, ki lahko posamezniku uporabo družabnih omrežij naredijo še bolj varno. Vem, da veliko ljudi o tej temi že ogromno ve, vendar se velikokrat  izkaže, da je temu tako le v teoriji ne pa tudi v praksi.

Licenca Creative Commons

-UPORABLJENI VIRI, ORODJA, APLIKACIJE IN PROGRAMI –

-REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE-

1.) Pri tem projektu sem se zagotovo prvič srečala z samo vdelavo predstavitve v objavo.Mislila sem, da bo sam postopek veliko daljši in zahtevnejši, vendar sem s pomočjo spletnega vodiča hitro osvojila sam potek. Pridobila sem tudi nekaj koristnega znanja v povezavi z varno uporabo družabnih omrežij, saj sem za same potrebe predstavitve raziskala kar nekaj koristnih spletnih strani, da sem našla najbolj primerno literaturo za svojo predstavitev. Sama sem mnenja, da informacij in znanja o varni rabi spleta ni nikoli preveč, saj se tehnologija nenehno razvija in brez pravega znanja lahko hitro pride do številnih zapletov.

2.)Težko rečem kaj bi spremenila če bi imela več časa, saj sem mnenja, da sem samemu izdelku posvetila veliko časa. Mogoče bi predstavitvi dodala še kakšen diapozitiv z nasveti, saj se mi zdijo le te res zelo pomembni, obenem pa so napisani na tako preprost način in jedrnato, da bi bili primerni za otroke in tudi za odrasle in starostnike. Z več časa bi dodala prav tako tudi kakšno sliko več, da bi še bolj poživila samo predstavitev.

3.)Največ časa sem posvetila navajanju virov in iskanju ustrezne literature. Pred samo izdelavo predstavitve sem najprej pregledala spletne strani, ki so se mi zdele koristne in si iz njih najprej na list papirja naredila hiter miselni vzorec na katerega sem napisala vse pomembne podatke, ki sem jih hotela vključiti v predstavitev. Več časa pa mi je vzelo samo navajanje virov slik, saj sem v predstavitev vključila res veliko število slik iz obeh programov tako Pixabay kot tudi Pexels.

4.) Glede na kriterije se mi zdi, da sem dano nalogo odlično opravila, saj sem se natančno držala navodil in izdelala  predstavitev, ki je po mojem mnenju tako poučna kot tudi zanimiva in lično oblikovana.Glavni cilj mi je bil, da ustvarim  tematsko ustrezen izdelek, ki ne bo bralca privabil le zaradi slik ampak tudi zaradi same vsebine.  Mislim, da sem zadostila obema kriterija in je končni produkt odličen.

5.)Pridobljeno znanje mi bo zagotovo koristilo tako v zasebnem življenju kot tudi pri mojem bodočem poklicu. Spomnim se, da so nas že v osnovni šoli  učitelji seznanili z uporabo multimedijskih predstavitev in nas postopoma uvajali k uporabljanju le teh namesto plakatov v fizični obliki. Na začetku smo izdelovali veliko preprostejše in pomanjkljivejše diaprojekcije. Velikokrat smo šele med samim govornim nastopom na drsnicah odkrili veliko slovničnih napak, a smo z leti in nasveti učiteljev to kaj kmalu odpravili. V srednji šoli pa se je naše znanje o uporabljanju multimedijskih programov samo še nadgradilo. Pri pouku v računalniški učilnici smo se učili kakšno pisava je najprimernejša, kakšno naj bo ozadje, koliko učinkov je na drsnici priporočljivih in kdaj je le-teh preveč…Z leti sem pridobila veliko spretnosti in trikov, kako ustvariti še boljšo predstavitev. Tudi sama bom kot učiteljica otroke seznanila s tovrstnimi programi, jim razložila kako vse skupaj deluje in vsako predstavitev svojih učencev tudi pohvalila ali pa dodala kritiko za izboljšavo.Otrok k uporabi multimedijskih predstavitev ne bi silila in bi jim pustila odprto pot, če bi si za predstavitev raje pomagali s plakatom v fizični obliki. Tudi sama bom pri pouku zagotovo uporabljala multimedijske predstavitve, saj zares popestrijo samo uro in jo  naredijo  veliko zanimivejšo še posebej za otroke na razredni stopnji, ki so 24 minut težko mirni in osredotočeni.

6.)Pri samem projektu mi je bilo najbolj všeč to, da smo si lahko sami izbrali program s katerim smo naredili multimedijsko predstavitev, saj se mi zdi, da so nekateri bolj domači z enim programom spet drugim pa ta program ne odgovarja, zato je možnost izbire odlična rešitev.Všeč mi je bilo tudi to, da smo imeli v spletni učilnici že prej pripravljene in objavljene smernice za izdelavo predstavitve, s katerimi smo si lahko pomagali.Tokrat bi težko rekla kaj mi je bilo najmanj všeč, saj je bila sama projektna naloga časovno veliko bolj ekonomična kot ostale.

7.)Pri samem projektu tokrat ne bi spremenila nič, saj se mi zdi, da je bil dobro zasnovan, navodila so bila jasna in tudi časovno je bil sam projekt dobro določen.

Pripravila:Nika.

Mentorica:Alenka Žerovnik

Študijska smer:Razredni pouk

Predmet: IKT

Letnik študija: 1. letnik

Univerza: Pedagoška univerza v Ljubljani

4.5.2020

Licenca Creative Commons

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 33 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost