KREIRAM SPLET 1

Sem Špela, stara 20 let in prvo leto hodim na Pedagoško fakulteto v Ljubljani, smer razredni pouk. Sem iz štajerskih koncev, v srednjo šolo pa sem hodila na Gimnazijo Celje-Center. Zanima me veliko različnih stvari po malem. S plesom sem se ukvarjala sedem let, v pevskem zboru že pojem od prvega leta mojega šolanja. Veliko sem že nastopala na odru, ne samo s petjem in plesom, temveč tudi s kitaro in pa igranjem v kakšni gledališki predstavi. Doma zelo rada kuham, pečem, poslušam glasbo, rišem, hodim na sprehode, se družim z družino, telovadim, ukvarjam s čebelami in delam še mnogo drugih reči.

Lila by balonleti is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

UPORABA IKT TEHNOLOGIJE

IKT tehnologijo uporabljam z vsakim letom vedno več. Sploh v obdobju karantene, kjer brez nje ne bi morala dokončati tretjega in četrtega letnika srednje šole. Na začetku osnovne šole sem hodila na računalniški krožek, kjer sem se učila osnov za uporabo računalnika, zadnja leta osnovne šole pa sem vedno več delala PowerPointov zaradi predstavitev, ki smo jih morali imeti. V srednji šoli smo imeli predmet informatika in se tam učili o uporabi Worda in PowerPointa.

V prostem času, sem veliko na socialnih omrežjih, včasih igram tudi kakšne igrice. Za rojstne dneve pa velikokrat zmontiram kratke filme za spomine in zabavo. Vedno več se ukvarjam tudi s fotografijo, kjer urejam slike.

POMEN IKT TEHNOLOGIJE V ŠOLSTVU

IKT tehnologija je vedno bolj pomembna v šolstvu. Namen nje je, da olajša delo učitelja pri učenju in učenja učenca. Zaradi korona virusa v zadnjih letih se je ta uporaba zelo povečala, ker druge boljše izbire za nadaljevanja šolanja ni bilo. Ta tehnologija nam koristi in nam bo še v prihodnje, zaradi mogoče podobnih situacij. Recimo zaradi podnebnih sprememb, če bo kdo zbolel.

Meni bo pri učenju pomagala, da bom lažje učencem s slikami in videi prikazala in predstavila neko temo. Tudi za urejanje urnika, komuniciranja z učenčevimi starši, prirejanja otroških predstav ipd. Še vedno pa bom pazila, da ne bom s to tehnologijo pretiravala, ker želim, da učenci razvijajo svojo domišljijo, in želim da se je bodo naučili uporabljati ne pa ves čas živeti z njo.

REFLEKSIJA

V tem projektu sem se naučila nekaj zanimivih reči. Na primer, da imamo zaščitene fotografije, da jim moramo dati licenco, potem kako narediti GIF, s katerimi programi urejati fotografije, kako lažje in hitreje narediti učni list, ali plakat s pomočjo Canve, kako lepše pripraviti predstavitev, kako boljše uporabljati barve za učenje.

Če bi imela več časa, bi dodala več slik, zmontirala boljši video, boljše uredila slike, napisala več svojega mnenja o samem projektu. Največ časa sem seveda porabila pri dodajanju licence za slike, ker še tega prej nikoli nisem počela. Z vajo je šlo vedno hitreje.

Menim, da je moje delo urejeno, solidno in dobro opravljeno ker sem poizkusila upoštevati vsa navedena navodila. To moje novo znanje mi bo zelo koristilo v prihodnje, ker bom manj kršila pravila zaščite tujih podatkov, ker bom za urejanje raznih slik, videov, tabel in učnih listov porabila manj časa in ker bo moje delo z uporabo IKT tehnologije lepše.

Pri projektu sem najraje urejala slike in delala plakate, nisem pa rada dajala licence slikam, iskala virov. Glede projekta pa ne bi ničesar spremenila.

Avtorica: Špela Polak

Mentorica: asistentka Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: doc. dr. Irena Nančovska-Šerbec

Študijska smer, predmet in letnik študija: Razredni pouk, Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, 1. letnik

Pripadnost univerzi in članici: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani

Datum nastanka: 21. 7. 2022

Licenca:

1. projektna naloga by balonleti is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 36 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Dostopnost