Kreiram splet
Prispevek pišem Maja Papler, študentka 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti. Prihajam iz manjše gorenjske vasice, ki leži med Radovljico in Kranjem. Ker študiram v Ljubljani moj dom pa ni tako blizu, sem čez teden v študentskem domu v Šiški. Rada hodim na sprehode in pečem sladice.
Sama se ne štejem k ljudem, ki so spretni s sodobno tehnologijo, saj poznam le njene osnove. V povezavi z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo uporabljam le najosnovnejše aplikacije in pripomočke kot so aplikacije Facebook, Instagram ter Word in Powerpoint. V stik s sodobno tehnologijo sem prišla že v vrtcu, kjer sem na računalniku igrala računalniške igrice, v izobraževalne namene pa sem začela sodobno tehnologijo uporabljati v osnovni šoli, kjer smo poleg plakatov izdelovali powerpoint predstavitve. V času šolanja mi ni bilo nikoli razloženo, kako se uporablja powerpoint, ampak sem se ga naučila uporabljati sproti v praksi z opazovanjem prijateljev ali ob pomoči družinskih članov, zato se mi zdi razlaga o uporabi določenih aplikacij, ki jo dobimo pri predmetu IKT, veliko vredna.
Poučevanje is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Med obdobjem karanten in šolanjem na daljavo smo v izobraževanje vnesli več tehnologije. Pouk je potekal preko kanala Teams ali Zoom, profesorji pa so pouk popestrili z uporabo Mentimeterja ali Kahoota. Ker bom v prihodnosti tudi sama delala v šolstvu kot učiteljica, vidim, kako pomembno je poznavanje IKT tehnologije. Otrokom je potrebno prenesti informacije na njim primeren način. Današnji otroci vstopajo v stik s tehnologijo že v najzgodnejših letih in so vešči uporabe sodobne tehnologije kot tudi preprostih aplikacij, pomembno pa je, da tudi učitelji napredujemo s svojim tehnološkim znanjem. Za svoj bodoč poklic je pomembno, da znam uporabljati in izdelovati spletne kvize, razne animacije in videe z učno vsebino. Pomembno je tudi, da znam uporabljati spletne strani, preko katerih poteka komunikacija s starši.
Refleksija:
Tekom projekta sem se naučila, kako in kje poiskati primerno sliko. Nisem vedela, da ne smem uporabljati katerekoli slike, ki jo najdem na Googlu in sedaj vem, da slike lahko iščem na Pixabayu. Sliko moram označiti tudi z ustrezno licenco, ki jo ustvarim na strani Choose a Licence.
Če bi imela več časa, bi dodala še kakšno sliko, da utrdim znanje, kako iskati slike in kako ustvariti licence.
Največ časa sem posvetila pisanju tega članka, saj sem poskusila utemeljiti svoje razmišljanje, še vseeno pa se mi zdi, da bi lahko kakšno stvar bolje komentirala ali utemeljila.
Glede na kriterij ocenjevanja se mi zdi, da sem pravilno označila licence in se držala vsebine, saj nisem zašla iz teme.
Usvojeno znanje mi bo prav prišel pri izdelavi učnih listov in predstavutev za učence, saj bom vedela, katere slike lahko uporabim. Spretnejša sem tudi z dodajanjem linkov.
Pri projektu mi je bilo najljubše iskanje slike, ni mi bilo všeč to, da sem morala ponovno gledati posnetek, kako se ustvari licenco, saj sem pozabila, kako smo to delali na vajah.
Pri projektu ne bi nič spreminjala, saj se mi zdi, da zajame znanje, ki smo ga dobili pri predavanju in projekt za izdelavo ni preobširen.
Avtor: Maja
Mentorica: dr. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 30. 3. 2022