Kreiram splet – 1. projektna naloga

Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik

Razredni pouk, 1. letnik, IKT

Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani

Datum: 28. 4. 2022

Avtorica: Ana Grašič

Ana se predstavi.

Sem Ana Grašič in prihajam iz Škofje Loke na Gorenjskem. V Škofji loki sem končala osnovno šolo, prvih 7 let sem obiskovala OŠ Škofja Loka-Mesto, nato sem se prepisala in osnovno šolo končala na OŠ Ivana Groharja prav tako v Škofji Loki. Šolanje sem nadaljevala na Gimnaziji Škofja Loka, kjer sem maturirala in zdaj obiskujem Univerzo v Ljubljani: Pedagoško fakulteto smer razredni pouk. Za pedagoški poklic me je navdušila mami, ki je po poklicu vzgojiteljica; tako sem spoznal svet pedagogike, vendar mene bolj zanima delo s starejšimi otroki, zato sem izbrala smer razrednega pouka. Poleg otrok pa so moja strast tudi živali, predvsem tisti kosmati navihančki, ki jih lahko stisneš k sebi in se z njimi pocrklaš. Med vsemi živalmi imam najraje mačke, zato imam doma mlado damo po imenu Koko.

Koko © 2022 by Ana Grašič is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Vsakdanja uporaba IKT tehnologij

Z IKT tehnologijo se srečujem vsakodnevno:

  • poslušanje glasbe
  • gledanje video posnetkov na youtubu
  • brskanje po brskalnikih
  • branje interaktivnih knjig
  • obiskovanje socialnih omrežji in pogovarjanje s prijatelji preko njih
  • izdelovanje PowerPointo
  • zapisovanje v Word dokumentih
  • izdelovanje tabel v Excelu
  • naročanje oblik, kozmetike ipd.

IKT tehnologija mi tudi precej olajša vsakdan, saj lahko s preprostimi kliki najdem nove recepte za peko in kuhanje borovničeva pita pogledam kakšna bo vremenska napoved za naslednji dan, izvem ali mi kdo od prijateljev ali staršev želi kaj sporočiti itd. sicer se trudim , da nisem predolgo za računalnikom ali na telefonu mi pa vsekakor oba zelo prav prideta.

Tehnologija, predvsem računalnik, pa mi olajša tudi moje študijsko življenje, saj nam profesorji dnevno pošiljajo zadolžitve in naloge, ki jih je potrebno opraviti, sporočajo nam, kako bo potekalo naše naslednje srečanje in če potrebujemo kaj prinesti s seboj na fakulteto. Na računalniku imam prav tako veliko gradiva, ki ga potrebujem za študij, brez katerega se ne bi mogla učiti za kolokvije in izpite.

Uporaba IKT tehnologije v bodočem poklicu

V prihodnosti, ko bom študij razrednega pouka opravila, se bom z veseljem posluževala IKT tehnologije, saj si bom tako olajšala pot skozi mojo kariero poučevanja.

Tudi učence bom navajala na vestno uporabo tehnologije in jih seveda seznanila s preprekami ter nevarnosti, s katerimi se lahko srečajo na spletu. Predvsem si jim želim predstaviti rastrsko in vektorsko grafiko, da bodo lahko sami ustvarjali in se zabavali, brez uporabe socialnih omrežji. Želela bi jih naučiti uporabljati PowerPointe, Wordove dokumente in ustvarjati Excel tabele, saj jim bodo le ti programi olajšali šolske dni. predstavila jim bom tudi varno uporabo socialnih omrežji ter kako se učinkovito sporazumevati preko njih s svojimi prijatelji in menoj, da bo naša komunikacija lažje stekla.

Poleg predstavljanja IKT tehnologije pa jih bom seznanila tudi z negativnimi posledicam ob pretirani uporabi le te. omejila jim bom čas, ko bodo v šoli uporabljali tehnologijo, saj je moj namen, da se čim več gibljejo v naravi in tam spoznavajo učne snovi in se skozi gibanje čim več naučijo.

Refleksija in samovrednotenje

Ob izdelavi prvega projekta sem se poglobila in razmislila, kaj vse počnem vsak dan ter spoznala, da je IKT tehnologija del mojega vsakdana, čeprav sem bila pred tem povsem prepričana, da bi brez problema preživela brez kakršne koli tehnologije.

Če bi imela več časa za izdelavo projekta, bi se v svoje misli še bolj poglobila in našla konkretne primere iger in dejavnosti, ki jih bom ponudila mojim bodočim učencem. To bi bila tudi moja edina sprememba glede mojega projekta, saj se mi zdi kar dobro opravljen.

Največ časa sem porabila za razmislek o tem kako bom v poučevanje uvedla tehnologijo, tako da bo zdravo in uporabno za otroke. potrebovala sem dober razmislek, saj otroci lahko hitro zaidejo v odvisnost ali padejo v pasti, ki prežijo na mlajše in včasih naivne otroke, ki so še zelo nevešči vse vrstne tehnologije. Tu sem tudi spoznala, da bom morala na svoji poklicni poti kot učiteljica paziti kako in kdaj bom otroke seznanjala s tehnologijo ter da jih bom nujno seznanila tudi z morebitnimi pastmi, ki se pojavljajo na spletu.

Na splošno mi je bilo pri tem projektu vse všeč, saj se mi zdi prav, da se vsak zamisli in dobro razmisli, kako bo vpeljal mlajše generacije v svet tehnologije, ki na žalost postaja vse večja zasvojenost mladih.

(Skupno 23 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost