Interaktivno učno gradivo
POSTOPEK IZDELAVE TRETJE INTERAKTIVNE NALOGE
V prvem koraku sem nalogi dala naslov in napisala navodila. Nato sem v polje “Word list” vstavila besede, ki jih je potrebno poiskati v osmerosmerki. Ker ena izmed besed vsebuje črko “w”, nekatere druge pa šumnike, sem združila angleško in slovensko abecedo.
Osmerosmerka – 1. korak by Andrejka is licensed under CC BY 4.0
Funkcija “Orientations” nam omogoča, da izberemo, v katerih smereh se lahko pojavijo besede, ki jih je treba poiskati v mreži črk. Ker je naloga namenjena učencem razredne stopnje, sem nekatere zahrevnejše možnosti odstranila. V resnici besede niso v osmih ampak le šestih smereh.
Osmerosmerka – 2. korak by Andrejka is licensed under CC BY 4.0
V naslednjem koraku sem dodelala možnosti naloge. “Prefer overlap” omogoča, da se v mreži črk pogosteje pojavijo črke, ki jih vsebujejo besede, ki jih moramo poiskati. Reševanje naloge je tako bolj zahtevno. Možnost “Show vocabulary” je vklopljena zato, da so besede, ki jih iščemo, ves čas izpisane pod nalogo, tiste ki smo jih že našli, pa se tudi obarvajo. Naslednji dve možnosti omogočata, da lahko nalogo poskusimo rešiti večkrat in da dam pokaže rešitve.
Osmerosmerka – 3. korak by Andrejka is licensed under CC BY 4.0
Ker naloga ni prevedena v slovenščino, sem sama nekaj besed zamenjala s slovenskimi.
Osmerosmerka – 4. korak by Andrejka is licensed under CC BY 4.0