INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV
Avtorica: Triša Boh
Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik
Smer in letnik študija: 1. letnik razredni pouk
Študijsko leto: 2021/22
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Datum: 26. 6. 2022
3. projektna naloga by Triša Boh is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Tema projektne naloge: varnost na spletu
Projektno nalogo sem izdelala s pomočjo programa H5P. Besedilo na prosojnicah sem ustvarila s pomočjo e-učbenika za informatiko in članka o svetovnem spletu in dostopu do njega.
Opis predstavitve
Predstavitev se nanaša na temo varnosti na spletu in je namenja vsem rednim uporabnikom spleta, sploh pa mlajšim generacijam, ki z nevarnostmi interneta verjetno še niso tako dobro seznanjeni. Kot že samo ime pove, je predstavitev interaktivna, saj vsebuje tri različne tipe nalog s katerimi lahko ponovimo in preverimo svoje znanje o varni rabi interneta. Torej glavni cilj predstavitve je naučiti se razlikovati pojma splet in internet in usvojiti pet osnovnih pravil varne rabe interneta.
Predstavitev
Interaktivna multimedijska predstavitev – Varnost na spletu © 2022 by Triša Boh is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Refleksija in samovrednotenje
Skozi projektno nalogo sem se naučila kako ustvariti interaktivno multimedisjko predstavitev s pomočjo programa H5P. Prav tako pa sem se naučila uporabljati številne funkcije, ki jih ta program ponuja.
Menim, da bi bila moja multimedijska predstavitev lahko izdelana veliko bolje, če bi se bolj poglobila v uporabo programa H5P.
Če bi imela več časa bi predstavitev vsekakor naredila bolj privlačno in še bolj interaktivno. Prav tako bi si vzela več časa za dobro zasnovane interaktivne naloge, za več poučnega besedila in za lepšo estetsko urejenost celotne predstavitve.
Največ časa sem porabila za izdelovanje interaktivnih nalog, saj sm se s to funkcijo programa srečala prvič. Prav tako pa sem potrebovala veliko časa, da sem usvojila osnovne funkcije programa.
Tekom poklicne poti bom pridobljeno znanje uporabila za interaktivno podajanje snovi. Na ta način lahko namreč na pregleden in privlačen način učencem predstavim snov, z interaktivnimi nalogami pa preverim njihovo razumevanje le te. Znanje, ki sem ga pridobila skozi projektno nalogo lahko prav tako uporabim tekom študija pri predstavitvah določene teme pred sošolci.
Pri projektni nalogi mi je bilo najbolj všeč to, da sem imela zaradi številnih funkcij programa H5P skoraj proste roke pri izdelavi predstavitve. Najmanj pa mi je bil všeč del, ko sem ugotavljala kako uporabljati osnovne funkcije programa, saj mi je vzel največ časa.
Projekta ne bi spreminjala, saj mi bo pridobljeno znanje najbolj koristilo tekom poučevanje v osnovni šoli.