INTERAKTIVNO UČNO GRADIVO – SPLETNI BONTON
Avtorica: Hana Jazbec
Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik
Študij: 1. letnik Oddelka za razredni pouk, Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Študijsko leto: 2021/22
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Datum nastanka: 27. junij 2022
Interaktivne naloge
Interaktivne naloge by Hana Jazbec is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Interaktivne naloge by Hana Jazbec is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Interaktivne naloge by Hana Jazbec is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Anketa o spletnem bontonu.
Viri
OŠ Miklavž. (2019). Spletni bonton. PDF. http://osmiklavz.splet.arnes.si/files/2019/08/Bonton_varnost_na_spletu_4.-5.razred.pdf
2 interaktivni nalogi sem izdelala na prigramu h5p.
Anketo sem izdelala s pomočjo programa 1ka kviz.
Refleksija dela in samovrednotenje
Čeprav je bila ta projektna naloga neobvezna, se mi je zdela zelo zabavna in poučna. Najbolj všeč mi je bilo to, da smo si lahko sami izbrali interaktivne naloge in jih sestavili po svoje in tako pokazali tudi nekaj kreativnosti. Program h5p ponuja veliko zanimivih možnosti, zato se ni bilo najlažje odločiti, katero interaktivno dejavnost bi želela ustvariti. Nato pa sem pomislila na to, katere naloge so bile meni najbolj zanimive, ko sem bila še v osnovni šoli, in se na podlagi tega odločila. Naučila sem se ustavrjati interaktivne vsebine, ki jih bom lahko uporabila na mnogih področjih.
V bodočem poklicu, mi bodo ta nova znanja res zelo pomagala, saj bom lahko otrokom predstavljala nove teme na drugačen, zanimiv in najbolj pomembno interaktiven način. Tako bodo otroci razvijali svoje multimedijske sposobnosti, prav tako pa tudi sodelovalne sposobnosti. Če bi imela še več časa, bi verjetno preizkusila še več različnih programov, a menim, da bo za to dovolj časa tudi izven študijskega leta. Največ časa sem porabila za opisovanje postopkov, sam sem morala dobro premisliti, kako bi najučinkoviteje in najbolj razumljivo opisala le te.