4. projektna naloga – Interaktivna multimedijska predstavitev

Avtorica: Ana Grašič

Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik

Razredni pouk, IKT, 1. letnik

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Datum: 3. 6. 2022

4. projektna naloga by Ana Grašič is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Interaktivna multimedijska predstavitev by Ana Grašič is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Opis projekta

Tema mojih projektnih nalog je spletni bonton, zato je tudi ta napisana na to temo. Sama menim, da je pomembno, da je vsak posameznik seznanjen s tovrstnimi pravili oziroma to vrstno etiko, saj je pomembno tudi to, kako se do drugih vedemo na spletu ne samo v živo. Projektna naloga je zato namenjena vsem; mladim in starejšim, ki bi si želeli na kratko pogledati predstavitev pravic in dolžnosti, ki jih prinaša objavljanje na spletu. Predvsem pa tistim, ki se šele spoznavajo s spletom in objavljanjem kakršnih koli objav, saj je primerno, da se, še preden se naučijo rokovanja s spletnimi objavami, naučijo spletne etike in bontona. V predstavitev so vključene tudi krajše interaktivne naloge, ki jih lahko rešujete med predstavitvijo ali na koncu, ko pridobite že vso potrebno znanje.

Projekt sem naredila na spletišči Razredni IKT, informacije pa sem črpala iz spletnih virov Spletni bonton: “do’s and don’t’s” komentiranja na spletu in Spletni in mobilni bonton oz. etika. Celotno besedilo sem poenostavila in zapisala samo ključne podatke, kaj več pa si lahko preberete na zgornjih povezavah virov. Naloge so izbirnega tipa in vsebujejo negativne točke za nepravilen odgovor. Če si boste pozorno prebrali teorijo mislim, da vam reševanje nalog ne bo predstavljalo nobenih težav.

Refleksija in samovrednotenje

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Naučila sem se, da program PowerPoint ni edini program za izdelovanje interaktivnih predstavitev. Naučila sem se tudi izdelovanja interaktivnih nalog in vključevanja le teh v svojo predstavitev.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Če bi imela več časa, bi dodala še kakšno aktivnost oz. interaktivno nalogo več.

Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Največ časa sem posvetila iskanju drugih virov in ustvarjanju nalog ter razporejanju nalog med teorijo, tako da so se skladale s kontekstom besedila.

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? V svoje delo sem se kar se da potrudila vključiti potrebne elemente, vendar bi seveda lahko še marsikaj izboljšala, če bi imela malo več časa.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Ne samo, da bom svoje znanje lahko uporabila tekom študija in kariere, ampak tudi v vsakdanjem življenju. Ne samo učence temveč tudi druge bom lahko seznanila s to vrstno etiko in pripomogla k za posameznika prijaznejšemu in boljšemu spletu.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Med izdelavo projekta sem se kar zabavala, saj sem imela res občutek, da sestavljam predstavitev in interaktivne naloge za svoje učence.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Pri projektu ne bi spremenila ničesar.

(Skupno 34 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost