Interaktivna multimedijska predstavitev

Avtorica: Eva Krošelj
Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik
Študij: 1. letnik RP, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
Študijsko leto: 2021/22

Izbrana tema: Spletni bonton
Uporabljena orodja in programi: H5P Course Presentation, Audacity, PhotoScape X, Shotcut

Viri:
Vseznam.si. (2010). Spletni bonton – netiquette. http://www.vseznam.si/clanki/331/SPLETNI_BONTON_-_NETIQUETTE.html

Glasbena podlaga: Pixabay, CC0, avtorja Stockaudios

Slika v videu: Don’t forget your netiquette! © 2009 by Dave Wills is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Spletni bonton – interaktivna multimedijska predstavitev by EK is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Vsebina predstavitve

Predstavitev na temo spletnega bontona predstavi 10 izmed mnogih pravil priporočenega obnašanja in komuniciranja preko spleta. Tako kot se držimo določenih pravil v našem vsakdanu, je pomembno, da določena pravila upoštevamo tudi na spletu. S tem lahko izmed številnih neprijetnih okoliščin preprečimo na primer neželene izide spletne komunikacije in zlorabljanje anonimnosti. Namen predstavitve je ozavestiti uporabnike spleta o vljudnem ter spoštljivem ravnanju, ki pripomore k izboljšanju naše izkušnje in izkušnje drugih pri raznih spletnih opravilih. Ciljna publika so predvsem tisti, ki se s spletom šele seznanjajo in tisti, ki ne prispevajo k pozitivni spletni komunikaciji. Cilji predstavitve so torej ozaveščanje uporabnikov o pravilih ravnanja na spletu, zmanjšanje negativnih izkušenj in koristno uporabljanje različnih orodij za omogočanje le-tega.

Refleksija

V tem projektu sem pridobila veščine ustvarjanja interaktivne multimedijske predstavitve. V okviru naloge sem se preizkusila v izdelovanju predstavitve s 3 različnimi tipi interaktivnih nalog, hkrati pa sem v projekt vključila znanje, ki sem ga tekom semestra pridobila na kliničnih vajah (oblikovanje rastrske grafike, urejanje zvočnega posnetka, urejanje videa). Zaradi izbrane teme – spletni bonton – sem znanje o pravilnem ravnanju na spletu še dodatno utrdila.

Za izdelavo projektne naloge sem si vzela ogromno časa, zato ne bi pri predstavitvi spremenila ničesar. Zdi se mi, da sem vključila vse predpisane elemente, jih primerno uredila in smiselno vključila v predstavitev.

Tako menim, da je izdelek dobro narejen glede na dane kriterije ocenjevanja. Vsebina je smiselna glede na izbrano temo, naloga vsebuje predpisane smernice za oblikovanje predstavitve, vključene so vse zahtevane komponente (3 različni tipi interaktivnih nalog, vsaj 3 lastno izdelani multimedijski elementi), nalogo pa zaokroži kratek opis vsebine, namena in ciljev predstavitve. Naloga je vključena v njej primerne kategorije, dodanih pa je tudi nekaj oznak. Navedeni so uporabljeni viri ter dodane licence posameznih komponent predstavitve.

Največ časa sem posvetila urejanju video posnetka, ki je vključen na zadnji strani predstavitve ter pisanju refleksije, saj sem pri slednjem še dodatno preverila, ali naloga vsebuje vse potrebno. Urejanje videa mi je vzelo več časa zaradi mojega pomanjkljivega znanja uporabe programa Shotcut.

Pridobljeno znanje mi bo prišlo prav v primeru, da bomo v letih mojega poučevanja še kdaj bili primorani izvajati vzgojno-izobraževalno delo na daljavo, drugače pa bi interaktivne predstavitve pogosto uporabila pri pouku, predvsem v etapah ponavljanja in preverjanja.

V projektu mi je bilo najbolj zanimivo načrtovanje vključevanja različnih lastno izdelanih multimedijskih elementov in raziskovanje različnih tipov interaktivnih nalog. Najmanj sem uživala v pisanju refleksije, seveda pa se zavedam pomembnosti dejanja.

V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar.

(Skupno 30 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost