Si tudi ti zaljubljen v svoje življenje?
Kdo je lučka?
Lučka je tista, ki ljubi majhne trenutke pozornosti, hvaležnosti, iskrenosti in veselja. Je tista, ki jo izpopolnjujejo trenutki, ob katerih se ji naježi koža, in ob katerih začuti, da zares živi. Svoj mir vsakodnevno išče v naravi, uživa ob dobri hrani in lepi glasbi ter stremi k temu, da je obdana z ljudmi, ki imajo iskrice v očeh, in ki so zaljubljeni v življenje. V svojega je namreč zaljubljena tudi sama. In ker je ljubezen nekaj tako čudovitega, v življenju najbolj od vsega išče prav to.
Kje, kako in zakaj lučka uporablja IKT tehnologijo?
Kljub temu da lučka prosti čas raje kot pred zasloni preživlja v naravi in se uporabi IKT tehnologije želi v čim večji meri izogniti, si tega v današnjem svetu ne more privoščiti. Prav nasprotno, ker na roki nosi pametno uro, jo IKT tehnologija spremlja dobesedno na vsakem koraku. Ura ji ne beleži le opravljenih korakov in porabljenih kalorij, pač pa se vsake toliko časa preko aplikacije Garmin Connect poveže tudi lučkinim telefonom, ki ji omogoča prejemanje obvestil z mobilnega telefona. Poleg uporabe pametne ure se lučka z IKT tehnologijo srečava tudi, ko plačuje z brezstično plačilno kartico, ko na avtobusu na Youtubu posluša glasbo na mobilnem telefonu, se štirikrat tedensko ukvarja z vadbo s pomočjo online vadbenega programa, in ko namesto v zvezke zapiske na fakulteti vneto zapisuje na tablični računalnik. Lučka je že v osnovni šoli začela uporabljati program Microsoft Word za pisanje najrazličnejših predstavitev in urejanje slik ter kasneje v srednji šoli in na fakulteti za pisanje daljših seminarskih nalog, temu pa se je kmalu pridružila uporaba programov Powerpoint za izdelavo predstavitev in Excela za pripravo preglednic. Na fakulteti se je lučka prvič srečala z aplikacijo Canva in z njeno pomočjo na preprost način pred nekaj meseci ustvarila prvo predstavitev. IKT tehnologija se v lučkinem življenju izkaže tudi, ko z avtom ali peš potuje v neznane kraje, saj tja lahko prispe le, če uporabi GPS navigacijo, in ko spletna banka namesto nje ve, kakšno je stanje na njenem računu.
Lučkin pogled na pomen tehnologije v poklicu učitelja razrednega pouka.
Glede na to, da lučka uporabi tehnologije ni naklonjena, in jo sploh pri otrocih želi kar se da omejiti, bo IKT tehnologijo kot učiteljica razrednega pouka uporabljala premišljeno in to le v situacijah, v katerih bo to primerno in potrebno. Uporaba IKT tehnologije bo zagotovo nepogrešljiva pri komuniciranju s starši in kolegi preko aplikacije e-Asistent, pri vodenju dnevnika in redovalnice ter druge šolske dokumentacije in pri udeležbi na različnih spletnih seminarjih ali tečajih. Lučka pričakuje, da ji bo uporaba najrazličnejših orodij pomagala v večji meri izvajati diferenciacijo in individualizacijo, s čimer bo pouk bolj zanimiv, kakovosten in interaktiven za vse učence, kar pomeni, da bo lahko bo dosegla to, da bo njeno poučevanje uspešno in učinkovito. Sama bo IKT tehnologijo lahko uporabljala pri izdelovanju učnih listov, predstavitev za učence in starše ali pri izdelovanju interaktivnih videov, možno pa je tudi, da bo ustvarila svojo spletno stran za lažjo in preglednejšo komunikacijo z učenci in njihovimi starši, pri čemer ji bo zagotovo v pomoč znanje o ustvarjanju spletnih objav, ki ga je pridobila na fakulteti pri predmetu IKT. Kar pa se tiče uporabe IKT tehnologije pri učencih, lučka ve, da bo le ta omejena na situacije, za katere bo presodila, da je njena uporaba za učence koristna.
Refleksija dela
Projekt mi je bil zelo všeč, saj je bilo ustvarjanje objave nekaj, s čimer se nisem še nikoli srečala. Naučila sem se, kako napisati koherentno, smiselno in razumljivo besedilo, ki bo zanimivo za bralce, kako objavo opremiti s kategorijami, oznakami in sliko, kako v besedilo dodati povezavo do druge spletne strani ter kako svoje delo zaščititi z ustrezno licenco. Ker sem se ustvarjanju objave posvetila, mi je projekt po mojem mnenju uspel zelo dobro, zato ga tudi v primeru, da bi si zanj vzela več časa, ne bi spreminjala in izboljšala, poleg tega ne bi ničesar dodala. Največ časa mi je vzelo pisanje lučkine predstavitve, saj sem želela, da bi bil uvodni odstavek zanimiv in bi bralca pritegnil k branju celotnega besedila, in prav to je bil tudi razlog, da mi je bilo pisanje prvega odstavka najljubši del pri izdelavi projekta. Svoje besedilo bi glede na dan kriterij ocenjevanja dobro ocenila, saj se mi zdi, da objava vključuje vse potrebne elemente, a vem, da bi bil projekt lahko še boljši, če bi o spletišču Arnes splet in o samem ustvarjanju objav imela več znanja. Menim, da je znanje o pisanju objav na spletišču eno bolj uporabnih znanj, ki sem jih pridobila, saj mi bo ne bo prišlo prav le pri izdelavi naslednjih projektov v okviru predmeta IKT tekom letošnjega študijskega leta, pač pa najverjetneje tudi kasneje na moji poklicni poti, saj imajo vse šole svoje spletne strani, na katerih prispevke objavljajo vsi učitelji, lahko pa se zgodi tudi to, da bom kot učiteljica ustvarila svojo spletno stran in zanjo morala tudi skrbeti. Sam projekt mi je bil kot že omenjeno zelo zanimiv, zato v njegovi definiciji ne bi spremenila ničesar, poleg tega pa tudi ne morem določiti, kaj mi je bilo pri izdelavi projekta najmanj všeč.
Jesensko popoldne by lučka is licensed under CC BY-NC-ND 4.0