Kofetkanje in sladkanje
Svoj prosti čas najraje preživim v dobri družbi. Kava, sladica in toplo vreme pa so le olepševalne okoliščine. Ko sem doma, si rada pripravim ledeno kavo , ki me v poletnih mesecih tudi ohladi. Sicer pa se rada sladkam s sladicami, ki jih spečem sama. Najraje pripravljam sadne, kot je na primer borovničev zavitek ali jabolčna pita, ne uidejo pa mi niti čokoladne.
Kofetkanje by Larček is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
IKT TEHNOLOGIJA V MOJEM ŽIVLJENJU
Pri peki in iskanju sladic si največkrat pomagam kar s spletnimi stranmi. Uporaba IKT tehnologije je tako prišla v vsakdanjo rabo, saj s svojo dostopnostjo in razširjenostjo lajša in tudi lepša življenje. Prvič sem se seznanila z uporabo le-te v otroštvu. Oči me je slikal in snemal, jaz pa sem prepevala pesmice in se ‘nastavljala’ kameri. Zelo mi je bilo všeč, da sem lahko te videoposnetke kasneje pogledala na kasetah, slike pa sva nesla razviti fotografu. Ker je bil takrat fotoaparat zelo cenjen, mi ga oči ni velikokrat pustil uporabljati, zato pa sem ‘v zameno’ dobila svoj prvi telefon. To je bilo v petem razredu osnovne šole. Spomnim se kako rada sem fotografirala svojega mačka, sobo in naravo. Ko sem prišla v višje razrede, pa sem se spoznala tudi z računalnikom in različnimi programi kot so Word, Powerpoint, Excel itn. Danes imam svoj računalnik, ki ga največ uporabljam za gledanje filmov, urejanje fotografij in seveda faks, saj imam na računalniku vse potrebne zapiske in dokumente.
IKT TEHNOLOGIJA V POKLICU UČITELJA
Kot bodoča učiteljica se zavedam kako pomembna je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v razredu. Pomembno je vedeti, da so telefoni in računalniki neizbežni in da ne predstavljajo samo nekaj slabega, kot je to pogosto v navadi, ampak so sredstvo s katerim se lahko povežemo skupaj s svojimi učenci. Nikoli ne bom pozabila kako si je naša profesorica v gimnaziji naredila snapchat samo zato, da je bila lahko skupaj z nami v skupini, kjer smo imeli napisane pomembne informacije in dogodke v povezavi s poukom. To se mi je zdela lepa in predvsem nepozabna gesta, hkrati pa tudi spodbuda zame, da bom v svojem poklicu čim bolj inovativna in v koraku s časom. Ne želim biti ‘vezana’ samo na Word in Powerpoint, ampak želim nekaj več, nekaj kar bo učencem ostalo v spominu. Zagotovo je, da ne bom vsake ure namenila uporabi tehnologije, vendar upam, da si bom čim večkrat vzela čas zanjo. Pouk bom popestrila z uporabo videoposnetkov in npr. Mentimetra s katerim bom lahko preverila tako učenčevo predznanje/znanje kot tudi počutje. Učencem in predvsem staršem želim predstaviti, da je uporaba računačnikov lahko tako zabavna kot tudi poučna. Predvsem pa bi rada učence seznanila z varno uporabo interneta, saj se mi zdi, da se premalo poudarka daje tudi na to plat interneta.
REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE
V tej projektni nalogi sem se naučila narediti objavo na spletišču. Vse od oznak in kategorij pa do licenciranja lastne fotografije in ustvarjanja besedila tako, da se identiteta ohrani neznana. Sama misel na to, da bom to lahko kdaj naredila sama, mi je bila na začetku vaj nora. Sedaj, ko pa sem to uspela, sem nase zelo ponosna. Všeč mi je končni rezultat. Najmanj sem uživala v iskanju slike, saj nisem vedela katero naj izberem, da bom lahko o njej napisala veliko. Ko pa je bila slika enkrat izbrana, so besede kar same letele na papir oz. bolje, da rečem na zaslon. Projektna naloga mi je bila všeč, saj mi je odprla pogled v to, na kaj vse moramo biti pozorni, ko uporabljamo različne fotografije iz spleta. Pridobljeno znanje bom uporabila v še nadaljnjih projektnih nalogah, prepričana pa sem, da ga bom še poglobila in nato prenesla tudi na svoje bodoče učence.