KREIRAM SPLET

Ime mi je Tina. Tri besede, ki me najbolje opišejo, so gotovo šport, glasba in kava. Svoj prosti čas največkrat namenim hoji v hribe ali pa igranju skupinskih športov kot so nogomet ali odbojka. Igram violino in kitaro. Zelo rada imam tudi tople poletne dni in uživanje na sončku.

To sem jaz.

To sem jaz. by Tinks is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Kot osnovnošolka nisem veliko uporabljala tehnologije. Imela sem svoj telefon, vendar je imel večkrat prazno baterijo kot pa sem ga uporabljala. E-pošto sem dobila konec osnovne šole, da smo si lahko s sošolkami pošiljale zapiske, ko je katera manjkala v šoli. Televizije sem gledala le ob sobotah ali nedeljah zjutraj – klasične risanke in to je bilo več ali manj vse. Socialna omrežja kot so Facebook, Instagram in Snapchat sem si naredila ob koncu osnovne šole, da sem ohranila stik s prijatelji. Imela sem tudi obdobja, ko sem večino časa gledala videoposnetke na Youtubu in spremljala slovenske vlogerje.

Moram priznati, da se je moje mnenje o uporabi telefona, računalnika in televizije zelo spremenilo in »zavržem« veliko manj časa na omenjenih napravah kot včasih.

Poklic učitelja zahteva zelo veliko splošnega znanja in razgledanosti. Med drugim je to zagotovo tudi uporabno znanje IKT tehnologije. Svet napreduje in s tem tudi šolski sistem. Mislim, da bi morali vsi učitelji znati uporabljati IKT tehnologijo in jo predstaviti učencem. Naloga učitelja je, da pripravi učenca na spopadanje s težavami v življenju in osnove znanja IKT tehnologije mu bodo prišle dandanes zelo prav. Sploh zato, ker je veliko vsebin na spletu, ki so dostopne vsem, predvsem pa niso primerne za vse. Veliko je tudi spletnih nevarnosti, ki jim nasedajo predvsem neizkušeni uporabniki spleta in to so večinoma osnovnošolci.

Kot bodoča učiteljica na razredni stopnji bi že mlajše učence spoznavala z uporabo IKT tehnologije in jim jo približala na njim zanimiv način. Njihovo znanje bi kdaj preverjala v računalniški učilnici, predstavila bi jim enostavne programe, da bi lahko ustvarili svoj izdelek pri likovni kar na računalniku. Imela bi zasebne spletne razstave učencev, kjer bi si lahko starši ogledali umetnine svojih otrok … predvsem bi v sam pouk vpeljala več uporabe tehnologije, saj mislim, da bi to naredilo pouk veliko bolj dinamičen in razgiban in tudi učenci bi videli različne načine, kako usvojiti znanje ali pa ga preveriti preko IKT tehnologije.

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

Razmišljala sem o svojem bodočem poklicu in iskala ustrezne načine, kje uporabiti IKT tehnologijo. Priznam, da tega nisem počela pogosto in sem imela kar težavo, “postaviti se v kožo sebe čez 5 let”.

Ideje, kje uporabiti IKT tehnologijo bi še bolj poglobila in izboljšala, poiskala bi več idej.

Največ časa sem posvetila prav razmišljanju o idejah, kako bom IKT tehnologijo uporabljala kot bodoča učiteljica, najmanj časa pa izbiri slike.

Mislim, da sem napisala tisto, kar je bilo v navodilih. Bila sem kratka in jedrnata.

Vzeti si čas za razmislek, zase je ena ključnih stvari, ki jo moramo ljudje početi večkrat. Tudi pri pisanju te projektne naloge sem bila prisiljena za trenutek odnehati pisati in pomisliti, kako bi se opisala, kaj in kako bom opravljala poklic …

Najmanj mi je bilo všeč pisanje refleksije dela in samovrednotenja, najbolj všeč pa mi je bilo, ko sem iskala sliko sebe.

Ničesar ne bi spreminjala. Mislim, da je naloga smiselna, saj vsakega “prisili” k razmišljanju o sebi in o svojem bodočem poklicu.

Avtorica: Tina Šebenik

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 25. 6. 2022

KREIRAM SPLET by Tinks is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 9 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Dostopnost