Projektna naloga – INFOGRAFIKA

INFOGRAFIKA

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

 

  • POSTOPEK IZDELAVE
  1. Create a design  – poster – izbrala sem si vrsto izdelka plakat

Licenca Creative Commons

2. Resize – resize poster – zamenjala sem centimetre dolžine in širine, da je moj plakat postal ležeče obrnjen in pritisnila copy & resize

Licenca Creative Commons

Licenca Creative Commons

3. Background – med ponujenimi možnostmi sem si izbrala ozadje, da ne bo ozadje plakata belo

Licenca Creative Commons

4. Elements – v iskalnik sem vpisala circle = krog in poiskala najustreznejšo obliko

Licenca Creative Commons

5. Na krajiščih modrega okvirčka sem prijela z miško in krog raztegnila do izbrane velikosti ter ga pozicionirala na željeno mesto na plakatu.

Licenca Creative Commons

6. Elements – v iskalnik sem vpisala keys = ključi in poiskala ustrezno obliko. Prav tako sem naredila tudi za druge oblike, ki sem jih dodala na plakat.

Licenca Creative Commons

7. V orodni vrstici sem oblikam spremenila barvo in z miško prilagodila velikost in jih postavila na željeno mesto – z enakim postopkom kot je opisano zgoraj za krog.

Licenca Creative Commons

8. Text – add a little bit of body text – vstavila sem dvakrat okvriček za napise in nato v orodni vrstici vsakemu napisu posebej izbrala velikost in slog pisave, ter ga z miško namestila na željeno mesto

Licenca Creative Commons

“osebni podatki” – barva črna, velikost 55, slog pisave Calps LIght

Licenca Creative Commons

“Ključ do tvojih podatkov si ti!” – barva črna, velikost pisave 95, slog pisave Canda Tawa Cute

Licenca Creative Commons

 

UPORABLJENI VIRI IN ORODJE:

 

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

Prvič sem se spoznala s tem programom, vendar je enostavno zastavljen. Spoznala sem njegove funkcije in zmožnosti in navdušena sem bila nad uporabnostjo tega znanja. Veliko lažje in tudi bolj estetsko je izdelati v tem programu različna vabila, plakate … Všeč mi je, da sem se morala naučiti to, saj se mi zdi, da mi bo še večkrat prišlo prav.

  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Morda bi se lotila še izdelave gifa ali animacije, se še bolj poglobila v zmožnosti orodja Canva in si še malo bolj prebrala spletno stran Support Canva, da bi izvedela še kakšno zanimivo funkcijo.

  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa sem spovetila sami izdelavi z vmesnim zajemanjem zaslona, saj sem hotla čumbolj natančno opisati vsak korak, ki sem ga naredila. Kar nekaj časa mi je vzelo tudi brskanje za idejami, saj sem želela, da bi čim bolje prikazala temo Varnost na spletu.

  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Bila sem pozorna na vse kriterije in mislim, da sem jih ustrezno izpolnila. Vložila sem kar dosti časa in mislim, da poustvarjanje mojega plakata drugim ne bi smelo predstavljati težav.

  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Mislim, da če bom želela ohranjati kreativo, mi bo ta program prišel zelo prav. Lahko ga bom uporabila za izdelavo raznih vabil na šolske prireditve ali celo roditeljske sestanke. Ljudi vedno pritegne kreativno vabilo. Še prej, med študijem, pa mi bo zagotovo prišlo znanje prav ob pripravi raznih predstavitev.

  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najljubša mi je bila izdelava plakata, saj sem uživala v preizkušanju raznih funkcij in se poigravala s svojimi idejami. Najmanj mi je bil všeč del, ko sem mogla predstavljati korake izdelave, vendar se zavedam, da bo morda komu to prišlo prav, morda tudi meni čez 10 let.

  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Mislim, da ni potrebno spreminjanje – projekt je zastavljen dobro, všeč mi je da nismo bili preveč omejeni in smo lahko izdelali, kar smo si zamislili sami. Všeč mi je tudi, da nismo imeli vodene predstavitve orodja na univerzi, saj se mi zdi, da smo tako veliko bolj sami raziskovali orodje in odkrili funkcije, ki jih morda drugače ne bi.

 

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

 

 

Avtorica: Leja Grilc, 1. letnik, Razredni pouk
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Datum: 24. 5. 2020

 

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 40 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost