Možnosti ustvarjanja v Arnes 1ki

Možnosti ustvarjanja v Arnes 1ki © 2023 by minatina is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Možnosti ustvarjanja v Arnes 1ki pdf © 2023 by minatina is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Infografiko (izobraževalni plakat) sem ustvarila s pomočjo Canve.

Postopek izdelave izobraževalnega plakata

  1. V Canvi sem si izbrala predlogo, ki se mi je zdela primerna.
1.korak © 2023 by minatina is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

2. Vse elemente, ki so bili odveč sem odstranila s klikom na določen element, kjer se ti prikažejo možnosti urejanja izbereš “delete”. Ostali so mi le elementi, ki jih bom uporabila na svojem plakatu.

2.korak © 2023 by minatina is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 
2.korak končni © 2023 by minatina is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

3. Na plakat sem dodala besedilo, tako da sem si izbrala mesto, kliknila krogec s funkcijami desno spodaj (1.) in odprle so se mi funkcije, kjer sem kliknila “text” (2.) Napisala sem vse potrebne informacije . To sem storila kar velikrat zaporedoma.

3. korak © 2023 by minatina is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

4. Vsa besedila in ostale elemente sem poravnala s funkcijo “aligement” (poravnava).

4. korak © 2023 by minatina is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

5. Dodala sem tudi grafične elemente, ki so plakat popestrili. Nekatere sem našla pod oddelkom “elements” , druge sem v aplikaciji Goodnotes narisala sama in jih plakatu dodala s funkcijo “uploads”.

5a. korak © 2023 by minatina is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 
5b. korak © 2023 by minatina is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

6. Ker niso bila vsa besedila enake barve, sem to spremenila tako, da sem si izbrala enotno barvo za vse (1.), nato odločitev še potrdila (2.) “change all”.

6. korak © 2023 by minatina is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

7. Naslov sem želela popestriti, zato sem dodala v ozadje pravokotnik, ki se mi je zdel primeren. Uredila sem tudi položaj in velikost pravokotnika.

7. korak © 2023 by minatina is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Refleksija in samovrednotenje

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

Spoznala sem veliko novih funkcij v Canvi, ki mi bodo prav prišle tudi v prihodnje, sam sem prepričana, da bom izdelala še veliko plakatov in predstavitev.

Če bi imela več časa, bi dodala, spremenila, izboljšala …

Če bi imela več časa bi narisala lepše in bolj nazorne grafične dodatke, ki bi popestrili plakat.

Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa sem posvetila postavitvi elementov na plakatu, saj se mi zdi pomembno, da je vse lepo enakomerno razporejeno in urejeno.

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Menim, da sem izpolnila vse zahtevane kriterije, poleg tega sem elemente tudi sama narisala in vstavljala, kar mislim, da ima dodano vrednost.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Pridobljeno znanje bom redno uporabljala pri izdelavi vseh prihodnjih projektov in predstavitev v okviru študija, kakor tudi pri opravljanju poklica.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najbolj všeč mi je bilo, da smo imeli popolnoma proste roke, kar se tiče oblikovanja (da ni bilo okvirja kar se tiče slik, fontov, barv, vsebine, količine besedila) Hkrati je v tem tudi problem, saj so nekateri plakati zelo skromni in bodo ocenjeni isto kot grafično veliko bolj zahtevni. Zagotovo je več prostora za izboljšave (napak) pri tistih, ki so izdelali bolj kompleksen izdelek.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Spremenila bi izbor tem (za ustvarjanje projektnih nalog), saj imajo nekateri pri isti temi preveč podobne plakate (podobna postavitev grafičnih elementov in besedila).

(Skupno 13 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost