Počitnice
Med poletnimi počitnicami se z družino rada odpravim na morje. Ena iz med destinacij, ki smo jih obiskali je bil otok Rab. Vsak dan smo plavali, se igrali družabne igre, hodili na sprehode in igrišče, kjer smo igrali košarko. Všeč mi je bilo, da smo se veliko družili ter pogovarjali, saj med šolskim letom ne uspemo preživeti veliko časa skupaj. Sredi dopusta smo si privoščili enodnevni izlet – vožnjo z ladjico. Zapeljali smo se do nekaterih zapuščenih mest ter ruševin, na primer do Golega otoka. Ustavili smo se tudi na številnih lepih plažah, kjer smo skakali iz ladje in se kopali. Ena iz med njih je spodaj na sliki. Ta dopust bi z veseljem ponovila.
Počitnice by Dragi is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Večina ljudi se vsakodnevno srečuje z IKT tehnologijo. Največkrat uporabljam telefon, na katerem pregledujem e-pošto, socialna omrežja, zapisujem v beležko, uporabljam kalkulator, pošiljam sporočila, kličem itd. Računalnik sem pogosteje začela uporabljati na fakulteti, saj moramo napisati veliko seminarskih nalog, poročil in izdelati različne projekte. Občasno si na televiziji ogledam kakšno tekmo, film ali serijo.
Menim, da bo IKT tehnologija pripomogla k bolj dinamičnemu pouku. Učenci, ki prihajajo iz tujine, si bodo lahko prevajali besede, pogledali njihov izgovor ter primere rabe v vsakdanjem življenju. Pri nekaterih predmetih se bodo učitelji lahko večkrat posluževali individualne ali skupinske učne oblike, kjer bodo učenci, samostojno ali v skupini, iz različnih spletnih člankov in virov zbirali potrebne informacije. Ne glede na vse pa je obvezno, da se na koncu skupaj preveri, kaj so naredili in se jih seznani s pravilnimi odgovori. Pri pouku so zelo priročni tudi projektorji, za prikazovanje učiteljevih drsnic na platnu. To pripomore k temu, da učitelju ni treba zapisovati vse snovi na tablo in se lahko v večji meri posveti vprašanjem učencem ter nadzoru samega pouka. Za utrjevanje snovi so prav tako priročni spletni kvizi: Mentimeter, Kahoot, Quizlet ipd.
Refleksija in samovrednotenje
Pri izdelavi projekta sem se naučila, kako narediti spletno objavo, link do druge spletne strani in slikovno gradivo označiti z ustrezno licenco.
S projektom sem zadovoljna, ničesar ne bi spremenila.
Največ časa sem posvetila izdelavi licence, saj mi je bilo to najbolj tuje. V pomoč mi je bil video, ki me je vodil po korakih.
Zdi se mi, da sem projekt naredila dobro, ker sem zajela vse zahtevane elemente.
Pridobljeno znanje bom lahko uporabila, ko bom objavila druge projekte, seminarske naloge ali pa slike na spletu in bom vedela, kako moje delo zaščititi z ustrezno licenco.
Najljubše mi je bilo pisati o počitnicah, saj sem podoživela lepe trenutke. Pri izdelavi te projektne naloge ni bilo ničesar, kar mi ne bi bilo všeč.