(NE)VARNA spletna mesta
Kot lahko razberemo iz naslova, sem v tokratni nalogi govorila o nevarnih in varnih spletnih mestih. Na to temo sem naredila interaktivni videoposnetek, ki je namenjen vsakomur, saj si želim, da bi na spletu ravnali čim bolj pravilno, predvsem pa bili PREVIDNI. To kar se dogaja v današnjem času, je včasih že kar malo strašljivo, večina otrok in mladih pa se nevarnosti na spletu ne zaveda. Zato se mi zdi prav, da jim (in tudi nam) to temo predstavimo na zanimiv in interaktiven način, saj se tako lažje motiviramo k razmisleku in dojamemo bistvo vsebine.
(NE)VARNA spletna mesta by ajMar is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Najprej sem v Canvi ustvarila videoposnetek, v katerega sem vključila naslednje sklope: kaj se dogaja dandanes na spletu, varna spletna mesta, lažne spletne strani, nevarno elektronsko sporočilo in nekaj nasvetov za varnost na spletu. Zraven sem priložila tudi zvočni posnetek, ki sem ga posnela s pomočjo Vocaroo, nato pa ga malo obdelala v programu Audacity. Nato sem celoten video izvozila v mp4 obliki in ga naložila v Arnes Video, nato pa sem ga s h5p vtičnikom v Arnes spletu dopolnila v interaktivni videoposnetek, v katerega sem vključila štiri različne naloge, ki jih rešujemo sproti. Vsebino sem črpala iz MOSTa DIGCOMP, ki smo ga reševali pri predmetu IKT in malo iz spletne strani Safe.si.
Refleksija in samovrednotenje
Pri tem projektu sem se naučila narediti videoposnetek v Canvi tako, da sem dodala še lastno zvočno datoteko, ter glasbo. Tako sem raziskovala Canvo, potem pa sem se še s h5p vtičnikom naučila video dopolniti v interaktivni video. Če bi imela več časa, bi izboljšala predstavitev, saj bi se lahko malo bolj potrudila pri raznih prehodih in bi še bolje raziskala Canvo. Največ časa sem posvetila spreminjanju videa v interaktivni video, ker sem imela težave, saj sem že trikrat skoraj končala in se mi je vse brez razloga izbrisalo. Tu sem veliko časa porabila za pisanje povratnih informacij ob odgovorih in pri sestavljanju nalog. Veliko časa pa sem izgubila pri načrtovanju videa, ker nisem imela idej, ki bi mi bile všeč. Ampak na koncu mi je uspelo. Svoje delo ocenjujem kot zelo dobro, saj sem se zelo potrudila in upoštevala kriterije. Pridobljeno znanje bom tekom študija lahko uporabila pri kakšni predstavitvi, pri opravljanju poklica pa pri podajanju snovi učencem, ali pa takrat, ko bo kdo manjkal, da nadoknadi snov in dobi razlago domov, lahko pa tudi pri ponavljanju in povzemanju naučene snovi. Pri delu mi je bilo najljubše to, da sem sama izbirala kakšne naloge želim vstaviti v video in to, da sem ga izdelala v Canvi – vem, da mi prišlo prav, da zdaj znam. Najmanj pa mi je bilo všeč to, da sem porabila ogromno časa in živcev, ker pri takih računalniških stvareh nisem ravno najbolj spretna. V definiciji projektna ne bi spremenila nič, ker se mi zdi dovolj uporaben za naš bodoči poklic.