Interaktivno gradivo

Otroci ne glede na njihovo starost zelo radi izdelujejo, ustvarjajo in med seboj aktivno sodelujejo, zato je zelo pomembno, da jih pri opravilih med poukom s pomočjo zanimivih aktivnosti vključujemo v pouk in na ta način poskrbimo, da optimalno napredujejo.

S tem namenom sem pripravila interaktivno gradivo kot obliko ponavljanja, ki ga lahko uporabimo med samim poukom. Naloge so oblikovane s programom H5P in kviz v Kahootu.

H5P omogoča, da kot učitelji za učence pripravimo interaktivno gradivo s pomočjo katerega se lahko učijo in svoje znanje hkrati ali na koncu preverilo. Ponuja velik nabor dejavnosti, kot so vstavljanje besed, ki jih imamo na voljo, aktivnost primi in spusti, najdi pomembne točke/območja na sliki, poveži pojme iz leve s slikami iz desne ali oblikovanje spomina oziroma kartic za ponavljanje.

Tudi Kahoot je zelo zanimiva aplikacija, ki učiteljem omogoča uporabo različnih vrst igre in pester nabor slikovnega materiala, ki igro popestri. Kahoot ima le omejeno število igralcev, kar pomeni, da ga ne moramo uporabiti ko želimo da vsi učenci v razredu (30 učencev) igra vsak zase igro, ki ste jo pripravili. Pomembno pa je vedeti, da nam Kahoot omogoča igranje v ekipah, kar pomeni, da določimo število ekip (skupin) in Kahoot nam bom sam od sebe razporedil učence v ekipe. Tako bodo lahko sodelovali med seboj, preverjali svoje znanje in hkrati tekmovali.

https://kahoot.it/?pin=377993&refer_method=link

Z vidika tehnične zahtevnosti naloge v obeh programih lahko primerjamo želeni težavnosti oziroma starosti naših učence, njihovemu predznanju, zahtevnosti, ki želimo, da jo dosežejo oziroma drugim kriterijem. Kviz v Kahootu je enostaven za uporabo, saj učenci vpišejo kodo in izbirajo med pravimi dogovori. V programu H5P pa lahko ob vsaki nalogi priložimo/dodamo navodila, ki učencu dodatno razložijo, kaj naloga od njega zahteva.

Refleksija

V tem projektu sem ugotovila kako izdelati interaktivna grdiva v različnih programih, ki mi bodo pomagala popestriti pouk in animirati učence na način, ki ustreza šolskemu delavnemu okolju. Pomembno je, da programa, ki sem ju uporabila vsebujeta različne dejavnosti, ki omogočajo razvijanje spretnosti, ki jih želim pri učencih razviti.

Če bi imela več časa, bi morda dodala nekaj vprašanj ali naredila bolj poglobljeno ponavljanje, ki bi ustrezalo celoletnemu ponavljanju znanja ob koncu leta.

Največ časa sem posvetila oblikovanju kviza, kar pomeni, da sem želela oblikovati ličen izdelek, ki bo očem prijazen. Glede na to, da izdelek ustreza vsem kriterijem sem z njim zadovoljna in ga ocenjujem kot dobro učno gradivo. Kot že povedano bi lahko kviz uporabila v bodočem poklicu po učnih urah kot način ponavljanja in utrjevanja usvojene snovi.

Projekt mi je bil vešč, saj je uporaben in drugačen od običajnih načinov poučevanja ali ponavljanja. Res pa je, da mi je oblikovanje le tega vzelo veliko časa, zato menim, da je proces sprva dolgotrajen. Projekt se mi zdi dobro definiran in mislim, da sem iz navodila lahko jasno razbrala kriterije, ki jih moram doseči, da bo moja naloga opravljena korektno.

(Skupno 10 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost